Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

MEI Pharma

Danke.

Så hva skal man tro?

Response rate was 100% (2 CR 14 PR) in the following 16 pts with indolent NHL and MCL evaluable for response: FL (2 CR, 6 PR), CLL (5 PR), MCL (1 PR) and MZL (2 PR). None of the 3 evaluable pts with aggressive B-cell lymphomas has responded.

Dlbcl fremdeles ei lei nøtt, men virker robuset i nedslagsfeltet fl/mzl.

Ikke kjempebra CR til å være en kombinasjonsbehandling, akkurat → CR = 12,5 %

Det var jo generelt en svak børsdag i USA i går, men det kan vel ikke sies at markedet tok i mot de nye tallene med stående applaus (-9,77 %):

1 Like

Sant det.

Noe lignende resultater man har sett både i kombinasjon med rituximab og som solobehandling.

Istedet for å sende aksjen ned tenker jeg at dette er enda en bekreftelse på effekt som er god nok for en aa når tiden for å file kommer i høst/tidlig neste år.

Hvordan står dette i forhold til Nordic Nanovector sine studier, mtp effekt og bivirkninger?

Tre postere på asco som alle underbygger at en godkjenning skal kunne oppnås med god margin om data står seg. Handler på knekken.

1 Like

Eksperter er i tvil om verdien av og hvorvidt Zandelisib differensierer nok fra behandlinger som allerede finnes til å forsvare en AA. Tar i tillegg opp på generell basis bivirkningsproblemene som følger Pi3K-behandlinger.

2 Likes

Ja, ikke enkelt å være 2. generasjons pi3k hemmer, og attpåtil 5.(?) typen ut på markedet.

På tross av dette mener jeg å ha lest at estimert peak-sales for Zandelisib er i størrelsen 500+mill$.

Mon tro hva Betalutin kan få til av salg

1 Like

Har kjøpt meg litt opp i denne igjen. Rasjonalet for dette er følgende;

Det pivotale fase 2 studiet (TIDAL) ble ferdig rekruttert i april i år, og data fra dette studiet ventes ila dette kvartalet (min gjetning er ila november)

Min plan er i utgangspunktet å sitte over dette dataslippet på følgende grunnlag;

Data i deres fase 1 studie i 3.FL viser en ORR på 78% og CR på 27% (37 pasienter)

Jeg håper og tror derfor at TIDAL studien viser en ORR tett på 70% og en CR på rundt 20%. Dette bør isåfall være mer enn godt nok for en godkjenning.

I tillegg er deres discontinuation rate på 8%, sammenlignet med andre pi3k som ligger på 15-30%.

I tillegg har selskapet penger i flust (150mill$ På bok) og har derfor rikelig med ressurser til å brede ut pipelinen noe de også er godt i gang med.

1 Like

Blir spennende i morgen.

1 Like

What? Ikke noe top line før? Skal de skuffe stort?

XENE gjorde nøyaktig det samme og hadde homerun data, så ikke sikkert at dette betyr dårlig data. Vanligvis lurer de jo bare ut dårlig data ut i pressemeldinger. De melder som regel ikke inn til pressekonferanse på dårlig data, så fremst de ikke skal spinnes.

1 Like

The webcast will also review the zandelisib program and provide a corporate update.

Denne setningen som skremte meg, men det trenger jo ikke være negativt…

Dette kan gå begge veier! Jeg klarer ikke å si noe om hva denne pmen betyr…

8 am er 1500 eller?

1 Like

Dette kan gå begge veier. Sannsynligvis skuff ettersom jeg økte beholdningen her om dagen

Samesame. Spennende for nano også hvordan dette slår ut.

Samtidig rart med dårlige resultater gitt fase1 resultater.

  • – Zandelisib Demonstrated 70.3% Objective Response Rate; 35.2% Achieved Complete Response –
  • – 9.9% of Patients Discontinued Therapy Due to a Drug Related Adverse Event –

Tanker @Boykie , @n1elg

Edit; MÅ jo være godt nok til godkjennelse?

1 Like

Tuller du?

Det er jo kjempedata!

Jeg er enig, ser enormt sterkt ut. Håper @Boykie er enig :slight_smile:

Håper markedet er enig!:wink:

1 Like