Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

MEI Pharma

Ser foreløpig ut som en best-in-class per nå på ORR når det kommer til PI3K. Blir spennende å følge dette videre :slight_smile:

1 Like

Inviterer til Flintstones temakveld på grendahuset når godkjenning foreligger.

2 Likes

Takk for at du oppdaterer oss på MEI- pharma, Glein.

Har ikke aksjer her selv, men virker som en sterk kandidat til 3FL.

Blir litt lettet på Nano sine vegne med denne uttalelsen:

«Nei, i 9 pasienter med ritkombo viser samme resultat som med mono.»

Vet du om de prøver seg på andre komboer enn rit.?

1 Like

Hei! Ja, de skal i gang med å behandle 70ish(?) i kombinasjon med zanubrutinib, samarbeid med BeiGene. De oppdaterte nettopp clinicaltrials med denne armen, så kanskje vi får noen drypp neste asco.

Var ganske rigid doseeskalering om jeg husker rett, kan ta tid.

1 Like

A total of 28 patients (32.6%) had a grade 3 treatment-emergent adverse event (TEAE) regardless of causality; 6 patients (7.0%) discontinued zanubrutinib because of a TEAE. There were 4 deaths; 1 in the setting of infection, 1 due to pneumonia, 1 due to cerebral hemorrhage, and 1 because of a traffic accident. TEAEs of special interest included diarrhea (10.5%), hypertension (8.1%), and petechiae/purpura/contusion (4.7%).

The most frequent TEAEs included decreased neutrophil count (31.4%), upper respiratory tract infection (29.1%), rash (29.1%), decreased platelet count (22.1%), and decreased white blood cell (WBC) count (17.4%). Grade ≥3 TEAEs reported in at least 2 patients included decreased neutrophil count (11.6%), lung infection (5.8%), anemia (4.7%), and decreased WBC count (3.5%).

A major hemorrhage was observed in 1 patient

Kraftige bivirkninger med zanubrutinib ser det ut som. Rimelig heftig når du omkommer av hemorider…

3 Likes

Jeg tror ikke dette var et anusrelatert dødsfall.

Har ikke fått lest meg opp på zanu, men det kan være at de kan dosere et annet regime for å få bukt med det. Kommer tilbake til den debatten når jeg får lest litt!

1 Like

@Nocturne, kunne du kjørt en rask TA på MEI? :slight_smile: Eller en seig og lang en, glad for alt!

Hehe, bare jeg som prøvde meg på litt galgenhumor. Skjønte jo at hemorider kan forekomme andre steder enn i kaviarkrysset.

1 Like

Siden du spør så fint :slight_smile:

  • Potensiell ascending triangle (bullish)
    (trenger brudd for confirmation)
  • 50 og 200 dagers beveger seg mot hverandre. Muligens kryss om noen dager / uker?
  • Positiv RSI
  • Stochastics positiv

Ser bullish ut for meg. Det eneste man bør vær obs på er fail på brudd på etablert motstand (se trekant) og om stochastics topper ut når bruddet skjer (altså at momentum avtar = falsk brudd).

Ser ut som volumet også begynner å ta seg opp hvis man ser på siste volumebar :slight_smile:

2 Likes

Du er gull, takk! God 17mai!

1 Like

Har mei dosert første pasient i sitt pivotale studie med me-401 rettet mot 3FL?

Jeg tror ikke det, de har ihvertfall ikke meldt om det.

Kan man med dette konkludere at nano har økt forspranget fra 6 mnd til 12mnd? Eller var de alltid 12mnd foran i løypen?

3 Likes

Ja, det tror jeg man kan si med rimelig trygghet.

Stemmer dette Glein? isåfall går det unna i MeiPharma om dagen! AA og innrullert 85 pasienter i PF2 studiet sitt, ganske imponerende!

Har Mei fått FT eller BTD forresten?

Merk at Teejay ikke oppgir kilde på utsagnene sine. Det ser ikke ut over her som om de er klare til filing riktig enda.

F. Eks så “Over 85 patients have been enrolled to date, including 54 patients with r/r FL reported on in the ASCO 2019 poster. Sixty-five percent (35/54) of r/r FL patients had 2 or more prior lines of therapy. Of the 50 evaluable r/r FL patients, 52% (26/50) were a group of FL patients with progression of disease within 24 months (POD24) of initial immunochemotherapy, which typically have a poor prognosis compared to other r/r FL patients.” disse 85 blir da til 35 3FL-pasienter…

Er det i pivotal studiet? Eller i fase1/2

Og det er vel i fase 1b studie og ikke pivotalstudie…(?)