Ja. Ikke lov å bruke dette i økologisk melk og kjøtt. Blir å holde meg til det nå.
1 Like
Nesten umulig å få tak. Etterspørselen er vist nok gått i taket etter denne Bovear-skandalen
Vent litt, må jeg slutte å kjøpe vanlig melk/fløte på Q/Tine?
Ja, hvis du ikke ønsker å bli sterilisert av Bill Gates…
1 Like
Han har vel investert i en konkurrent og ikke i dette produktet. Eller mener du han går rundt rundt og snipper folk?
Forøvrig veldig dumt av han å drive med vaksiner i Afrika for å redde folk da hvis målet er å få ned befolkningen
3 Likes
Mente at han investerer i metanhemmere og pusher dette ut i landbruket. Sikkert trygt og effektivt. Bon Appétit!
1 Like
18 Likes
1 Like
Har dere ikke opprettet en egen tråd for memes med politisk tilsnitt/vinkling for å kunne poste sånt som dette for betalende insidere?
4 Likes
Den trump tråden ble litt meget, så jeg har mutet den.
Ja det ble jo en trump fantråd med ca bare trump memes. Den ble litt meget så jeg mutet den.
1 Like
1 Like
Ja du har rett i at motstanderne av Trump egentlig kan kalles fans. For det blir de til slutt hele gjengen
1 Like
Trump har nok verdensrekord i å leve rent free i hodet på folk som ikke liker han, og det skinner jo ganske godt igjen
1 Like
Haha ja og øker seertallene og populariteten til streamere hvor enn han går. En gullgruve.
1 Like
Dere ser jo fra ingrediensene at det ikke er tilsatt noe. Foruten vitamin d i ekstra lett.