Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 2

Ja. Ikke lov å bruke dette i økologisk melk og kjøtt. Blir å holde meg til det nå.

1 Like

Nesten umulig å få tak. Etterspørselen er vist nok gått i taket etter denne Bovear-skandalen

Vent litt, må jeg slutte å kjøpe vanlig melk/fløte på Q/Tine?

Ja, hvis du ikke ønsker å bli sterilisert av Bill Gates…

1 Like

Han har vel investert i en konkurrent og ikke i dette produktet. Eller mener du han går rundt rundt og snipper folk?

Forøvrig veldig dumt av han å drive med vaksiner i Afrika for å redde folk da hvis målet er å få ned befolkningen

3 Likes

Mente at han investerer i metanhemmere og pusher dette ut i landbruket. Sikkert trygt og effektivt. Bon Appétit!

1 Like

9cp0b8

18 Likes

Opera Snapshot_2024-12-05_132315_www.google.com

1 Like

6 Likes

Har dere ikke opprettet en egen tråd for memes med politisk tilsnitt/vinkling for å kunne poste sånt som dette for betalende insidere?

4 Likes

Den trump tråden ble litt meget, så jeg har mutet den.

Han tenkte på https://tekinvestor.no/t/memes-med-politiske-sleivspark-og-politisk-innhold/39473

Ja det ble jo en trump fantråd med ca bare trump memes. Den ble litt meget så jeg mutet den.

1 Like

image

1 Like

7 Likes

Ja du har rett i at motstanderne av Trump egentlig kan kalles fans. For det blir de til slutt hele gjengen :sunglasses:

1 Like

Trump har nok verdensrekord i å leve rent free i hodet på folk som ikke liker han, og det skinner jo ganske godt igjen :wink:

1 Like

Haha ja og øker seertallene og populariteten til streamere hvor enn han går. En gullgruve.

1 Like

Dere ser jo fra ingrediensene at det ikke er tilsatt noe. Foruten vitamin d i ekstra lett.