Er det en aksjer jeg ikke skjønner utviklingen på nå så er det play Magnus. Snart kommer oppdateringer om tour og sikkert info om økt interesse pgr Netflix . Gleder neg.
Hva med Meltwater når det børsnoteres?
Tanker om de nye kursmålene til Airthings på 16kr og 16,8kr?
Blir dette en sånn rakett der meglerhusene oppdaterer kursmålet løpende, for å presse kursen videre opp?
en skal alldrig si alldrig…men det viser ikke noe rakett tall i regnskapet…
og studerer vi nærmere på produktet de tilbyr,…så er det tvil om noe -effekt på aksjekursen,-mener jeg da…
edit:
Dette produktet de selger er for de mest fanatiske i mine øyner…men,det finnes et marked for allt
potensialet er liten
Med så godt integret de begynner og bli i USA så tror jeg dette blir helt konge. Det vanskeligste og mest kostbare er og ta den kampene i begyndelsen og få butikk plass og få rpoduktene tilgjengelig. Så her er det litt mer og posisjonere seg for vekst (Det koster penger i begyndelsen)
Men straks dette er gjort er det enorme muligheter for nye produkter og få de ut og kjøpe opp ander og få produkter fra andre ut gjenom ett godt merkenavn. Jeg er jo langsiktige 1-2 år. Dette er jo mer kjøp og salg og tar nokk litt lenger tid en luftslottenen (ala ACC/AOW etc) men de generer penger og veldig gode marginer (Men bruker alt opp på strageiske posisjonere og markedsplass)
Gi denne 1-2 år og jeg tror dette er ett gull lodd)
Hvis du bor i ett område med radon eller dårlig luftkvalitet ville i hvertfall jeg investert en tusen lapp på å sikre meg(Ala en brann alarm). Når de får produktene ut i flere hyller og butikker tror jeg salget tar av (Og så har vi nye produkter som kan komme på løpende bånd)
“Dette er jo mer kjøp og salg og tar nokk litt lenger tid en luftslottenen (ala ACC/AOW etc) …”
joda…men nå har ikke Airthings Paris-Avtalen i ryggen heller da
for all del…omsetningen kan komme opp…og lure aksjekusen opp mot og gjerne OVER 20-tallet fra der den står nå…
men jeg ville ikke ha kjøpt aksjen,-og det er mitt synspunkt
Rett heller fokuset på noe annet
Det skal du få lov til…
Den stiger i hvertfall i dag på stigene volumer det er bra. Jeg har meget troen (Men vet jo aldrig før en har vært en stund) Jeg gikk inn på 10.2 i snitt så hitlill har det vært meget lukrativt vil jeg si…
for å allerede å være etablert i USA…så viser jammen meg ikke tallene kjøp hos meg,sorry
(Selskapet ble stiftet i 2008)
Synes det ser bra ut egentlig. Litt større tap, men omtrent 30% økning i salg for Q3 YOY, og største delen av kostnadene som har økt kommer av dyrere payroll, som vil med tiden sørge for mere salg.
ok,lykke til
Hvis ikke dette ser bra ut så vet ikke jeg heller. Som du sier det tar tid og etablere i USA (det er først siste tiden at de har fått mye bedre momentum. Det holder på og bygge opp ett fantasisk bra merke navn. At de brukere pengene i staren nå til og vokse videre er jo helt vanlig. Men holder de denne veksten kommer vi til og få pengene vår igjen gangske snart og at de begynner og tjene penger skal ikke så mye til. De har jo masse cash etter emisjon så ingen behov der heller.
måtte flire litt da jeg leste på “Consumer Q3 Update”,der det står “Increased awareness of Air Quality due to wild-fires and COVID…”
De er hvertfall kreative i beskrivelsen i presentasjonen
Skulle dette estimatet fra “2024E” slå an,så kan vi være enige om at de gjør det bra,-men da blir de fleste av oss rett og slett imponert over fokuset på “Luftkvalitet” blandt publikum,der “alle” nå skal montere “IOT”-ting på veggene i hus og på kontoret for å skjekke luftkvaliteten til stadighet
Det er derfor jeg sier…dette er kun for de mest fanatiske
men for all del,-kjør på
De har ikke Røkke og hans nettverk heller…
Det jeg legger merke til,er at det kjøpes aksjer ut av hva aksjekursen står i,-enn å ha fokus på hva man EGENTLIG investerer i…
Har gjordt den samme feilen selv tilbake i 2008/09 med litt drivkraft(Løgner) fra Stig Myrseth da jeg gikk tungt inn i Tandberg Data
Skulle jeg derimot velge en aktør som har et relativt og aktuellt stort marked forran seg på Mekur,så kunne vi sett nærmere på Zaptec,da det nå gjøres forbud mot å selge fossil biler fra 2025/2030 osv…
Når bilparken skal byttes ut med batteridrift så vil etterspørselen bli enorm!
Dette også støttes også opp politisk i form av lovverk i sameier, borettslag og offentlig veinett.
Ja, de har jo dobbler markedsverdien 1 gang alende så kanskje litt sent ute der?