Mye sitter du med sammenlignet med BTC i %?
70% MSTR, 25% BTC og 5% i opsjoner som betaler godt dersom MSTR går over $380 i november neste år (ca. da det historisk sett blir en topp i BTC prisen).
Rått
Tøft satset
Gratulerer
Hvis man satser på at Bitcoin skal stå i 150-220k mot slutten av neste år, burde ikke Microstrategy da ha en høyere kurs rundt den tiden?
Er denne basert på om man kun holder og ikke trader bull/bear market?
Ja, men svingningene er derfor heller ikke vist. Du kan velge modellen som heter “Bearish” som bruker støttelinjen i power law modellen, BTC kursen går svært sjelden under denne. Da er hvertfall nedsiden redusert ganske mye i tallene som vises.
Virker jo ganske spinnvilt? Avkastningen her er jo i såfall voldsom!
Hvis Bitcoin fortsetter å følge power law modellen, som den har gjort i 15 år, vil prisen i 2034 være ca 1 mill USD per bitcoin.
Hvis MSTR …
- fortsetter å øke med la oss si 10% BTC per aksje i året (de har klart 18% i år),
- 5% utvanning av aksjen/år.
- mNav fortsetter å øke til 10 (ca 2.9 nå)
… gir det en pris per aksje på ca $40 000 og $13T i selskapsverdi.
160X fra prisen i dag, og 4X verdien på Apple i dag (men Apple er nok mer verdt i 2034 også).
Jeg har nå 84% urealisert avkastning på MSTR på ca. 5 uker. Bitcoin kursen har i samme prisen gått opp ca 20%.
Ingen garanti for at det fortsetter, men det er jo litt festlig hvis det gjør det. Jeg vil anta at MSTR kommer til å fortsette å gå 3 til 4X av det Bitcoinkursen gjør fremover.
Men ikke hør på meg, tapte 95% på Ulti Det så også bra ut en stund. Dog har jeg brukt en del flere tusen timer på å forstå Bitcoin og MSTR enn ULTI.
Jeg har også gode 60% avkastning, men av et mindre spekulativt kjøp basert på at jeg trodde BTC snudde (noe den gjorde). Skal lete etter innganger fremover. Blir spennende med 70k nivået jeg ser flere nevner.
Når blei power law modellen laget?
2018 mener jeg å huske.
Denne fra 2019 forklarer modellen på en intuitiv måte: Bitcoin’s natural long-term power-law corridor of growth | by Harold Christopher Burger | Quantodian: Tracking Bitcoin | Medium
Aker har over 1000 Bitcoin og er 15. Største Bitcoin Corp holder. Norges svar på MicroStrategy
Sikker på at de har over 1000? Har de kjøpt i år da?
Hva tenker man om Q3 rapport?
Mulig de annonserer at de har kjøpt mer BTC, den meldingen er litt på overtid. Håper de forteller litt mer om planene fremover men mye har kommet frem i intervju i det siste. Det virker som om planene er litt mer konkrete nå enn tidligere så håper de forteller litt mer om potensialet.
Ellers tror jeg nok valget i USA kommer til å gi mer volatilitet enn rapporten.
Med alle disse som kjøper massive volum, hva er planen når krakket kommer? Bare holde og miste 80% av verdien?
Har hørt forskjellige teorier…
A. Dette er “the bitcoin supercycle”, vi skal ikke ned igjen
B. MSTR kommer egenhendig til å forhindre et kraftig bearmarked i BTC fordi de kommer til å kjøpe “på vei ned”
B. Vi får ikke samme FOMO-bullmarked som før, fordi denne gangen er oppgangen drevet av langsiktige institusjoner og ikke retail.
C. Vi får samme syklus som før men med et dempet bearmarked
D. Alt skjer som tidligere med FOMO/mani og 80%+ fall.
Jeg heller nok mest mot C eller D fortsatt, og planlegger å selge en stor del neste høst/vinter og så kjøpe igjen ett år senere.