Ang volum er man sikret at man kommer seg ut/inn nÄr man vil i MPCC, som er veldig fint Det Äpner ogsÄ mulighet for bruk av stop-loss om man Þnsker det. Jeg personlig velger uten.
Uansett MPCC er relativt sikre en stund framover, men aksjonÊrene i Container er veldig risikoaverse, og reagerer sent pÄ endringer. SÄ det er to ting Ä ta med seg nÄr man vurderer inngang/utgang. NÄr noe har skjedd tar det tid fÞr markedet priser det inn.
Anyways, her er min forventning til kursutvikling etter Q1 23. mai. Alt avhenger av at cost ikke blir for hĂžy i dollar, at utbytte-planen fortsetter uten endringer og at ledelsen viser fortsatt nĂžktern holdning til videre strategi.
Har de 0 ordrevekst forventer jeg det rÞde. Har de god ordrevekst forventer jeg de grÞnne. Interessant at vi har to trendkanaler som kjemper mot hverandre nÄ nÄr man zoomer litt ut. Om vi holder oss over den nedre pÄ sikt, sÄ vil avkastning+utbytte her bli veldig godt samlet sett. TÞr ikke statse pÄ at den Þvre holder, da det ville vÊrt for lukrativt