Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

MUSIKK-tråd 😅🎸

Melankonsikt var det. OK, jeg har postat denne førr, men den er så ***** bra. Hela albument (Shelter) er riktigt rikgit bra, Lori Carsons beste.

Peter Green skrev sangen Black Magic, ikke Santana :slight_smile:

For meg er rosinen i pølsa her etter ca. 5:50.

2 Likes

@pleximus83 tok referansen. I Tyskland er det et fenomen at folk på dansegulv synger “ausländer raus” i takt med denne musikken. Utenkelig med tilsvarende fenomen i Norge.

sånn helt ærligt,-så var min “Like” til musikken da denne er en veldig bra track,-men på en annen side er det synd at de nå “trasher” denne låten… :unamused: tror ikke Gigi Dàgostino synes noe særligt om det som skjer med musikken hans nå…

1 Like

Punken lever!
Teenage Kicks, en av dom bästa låtar som gjorts, någonsin. Här med Sahara Hotnights. Orginalet är av The Undertones.

1 Like
1 Like

For legge ut en til sang om INITIUM da.

“Dead on arrival
Well that’s how they pronounced him
But I’m out for survival
I’m alive in this town
It took the vital injection”

1 Like

INITIUM:

(for øvrig en mektig bra låt)

1 Like

3 fantastiske uker i Marbella unnagjort. Vi blåser ut siste rest før avreise i morgen :metal::boom::partying_face:

2 Likes

Spåret heter Concrete Soundtraxx For Imaginary Films I - Big Yellow Sun.
Flummigt så det holder. Men rythm-programmeringen er i særklasse. Lag på lag på lag.
Teksten er super-dyyyyp.

2 Likes

“Live” fra 1993.

Uffe må være (den spirituelle) faren til Epic Sax Guy.

Alors que vous pensiez avoir tout entendu, il s’avère que vous n’avez rien entendu !

:ireland: + :fr: = :+1:

it`s 2024…but still keepìn tuning in the good vibe from the past :metal:

3 Likes

Det tar ca 2 minuter innan det kommer igång men blir med tiden jäkligt bra.

1 Like

Takk for den!
Minnet meg på en av mine store Øya-opplevelser for flere år siden, med Sigur Ros.

1 Like