Det har de gitt uttrykk for i offentlige presentasjoner så det er ikke nytt.
Så lenge det ikke kommer ut børssensitiv informasjon fra mailene er det hyggelig at han tar seg tid til å svare ut aksjonærene
Nu jävlar kör vi!
Kopper deg inn her @WernerVonHaussenberg 
quote=“WernerVonHaussenberg, post:341, topic:41762”]
Generelt så er nok dette meds som med fordel kan tas via sprøyter. Mengden virkestoff i oral wegovy vs. 2.4 mg injeksjonen er vel 73x. For samme vekttap. Det er vel ganske beskrivende for hvor dårlig magen egentlig fungerer som mottaker av virkestoff.
[/quote]
Jeg så egentlig for meg at piller kom til å danke ut sprøyter. Men mtp det du sier, så bør jo månedlig og kvartalsvis dosering konke ut piller.
Var vel også derfor Nanexa hadde interesse fra en håndfull selskaper etter de slapp 3 mnd data for semaglutin
Ulidelig spennende å se hva Nanexa klarer å få til på avtalefronten nå.
De står med begge beina i tidens sweetspot (fedme/slanking), så forutsetningene er sjeldent gode for en avtale det lukter svidd av. Så får vi se om de klarer å kapitalisere opp selkskapet på denne slankehypen 
Kommende partner avtale blir mest sannsynlig med Novo da tenker jeg, nå som eli utvider med camurus 
Om ikke annet så styrker det troen på langtidsvirkende tech i segmentet.
Tenker egentlig det er bull at de som eier slankemedisin satser på depotteknologi ja.
Nanexa er jo på et vis i lommen på Novo, så det har jo hinder dealer med andre frem til eksklusiviteten gikk ut nylig
Begynner å ligne på noe! 
Og CEO fluffer Discord med juicy snakk om gjennombrudd… 
Enten er CEO en sadist som snart skal få sparken, eller så må det nesten være noe i det han skriver… 
Link til Discord ?
Nylig? Gjengi gjerne
Kan ikke skjønne annet enn at Nanexa må ha ekstremt gode kort på hånden når det kommer til de å kunne levere glp-1 på måneds og kvartalsbasis.
Er bare CEO som cockteaser Discorden noe så voldsomt! 
Vet ikke hvordan man inviterer folk inn der. Anyone? @Pk2k ?
«Absolut ja» er jo relativt, men markedet forventer vel at det ligger en god avtale bak så harde påstander.
Tilgang til mange svenske discord:
Nice!
Sjekke ut «AI» tråden på Discord, er fin analyse der
Målkurs 100ggr/5år👌
Spørsmål om once-monthly på novo sin call. Ca 47 min.
https://edge.media-server.com/mmc/p/xxkg9u3t/
Novo bekrefter at de skal starte fase 1 med once-monthly dette året, blir vel da med Ascendis TransCon teknologi regner jeg med (hvis ikke de har kommet opp med noe eget)
Tenker du at nanexa er uaktuell for novo ?
Mulig at jeg har tenkt feil her/ikke sitter på all info da jeg ikke kjenner Nanexa så godt.
Min tanke går på når Novo lar eksklusivitets avtalen løpe ut(har ikke satt meg inn i hva denne gikk ut på), uten å forlenge + inngår en ny avtale med Ascendis, noen år etter avtale med Nanexa, ikke er det mest positive. (trenger dog ikke bety at det ikke kommer noe avtale med Novo)
Vi får se om de bekrefter once-monthly oppstart senere i år, da må de vel oppgi teknologien bak regner jeg med (hvis det baserer seg på avtaler med andre firmaer)