Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NattoPharma (NATTO)

Godt å sitte i trygge aksjer som NattoPharma når OSEBX stuper:

1 Like

29/12-2018 12:33:23: (NATTO.OAX) Financial calendar

Godt å få det bekreftet at vi får kvartalsvise rapporter igjen.

1 Like

02/01-2019 08:28:16: (NATTO.OAX) NATTO: MANDATORY NOTIFICATION OF TRADE AND DISCLOSURE OF LARGE SHAREHOLDING

1 Like

Kaydence styret oppgraderes (klippet fra Herman og Oxion på hegnar online)

4 Likes

Ikke mange aksjer omsatt på 9 tallet i dag, likevel litt interessant at det plutselig var tomt for selgere på 8. Spennende å se på mandag.

4 Likes

Artikkel i FA om Kaydence

3 Likes

Natto eier vel 45% av Kaydence, så her sitter vi fint :slight_smile:

1 Like

15/01-2019 09:38:05: (NATTO.OAX) Kaydence Pharma - Successful completion of Pre-IND meeting with FDA

Gikk ikke lang tid før den var tilbake på 8.x …

1 Like

Folk er nok redd for å bli stuck i denne aksjen med lav likviditet, vi får håpe det bedrer seg og at noen tørr å kjøpe litt volum

Ja den er jo veldig lik slik som Kitron var før den tok av.

EDIT: ser jo litt bedre ut etter at noen tok 100 aksjer i sluttauksjonen :smiley:

1 Like

Labert volum, men ellers begynner det å ligne et trendbrudd synes jeg. Kan se ut som om kursen er i ferd med å etablere seg over SMA 50 og 200 på første gang på over et år.

3 Likes

fra hegnar online

vestavind

I dag kl 08:2342

Jono skrev Ja, hvorfor ikke, men alt for kjedelig for meg dessverre. Liten omsetning, men positivt at kursen h…

Fikk svar på mailen til Nattopharma.
Beklager sen tilbakemelding. Jeg er på reise i USA, og har dessverre ikke fått tid til å komme tilbake på din epost før nå.

Vi, hverken ledelsen eller styret, er tilfreds med volumet, eller kursen, aksjen handles i for tiden. Som allerede annonsert så kommer vi med kvartalsvis rapportering igjen fra og med 1. kvartal 2019. Vi håper dette skal bidra til en bedre synlighet for investorer på Oslo Børs samt andre som er interessert i aksjen,

Vi har også annonsert at vi jobber med å få en analysedekning av aksjen. Jeg kan ikke gå i detaljer på dette uten at vi informerer alle aksjonærene, men det foreligger ingen grunn til at meldingen vi delte med markedet i November skulle endres på dette punktet. Mer informasjon vil komme den 13. februar når vi kommer med 4. kvartal 2018.

Jeg ønsker deg en fin helg.

Mvh
Kjetil

2 Likes

Dette ble sagt i november

1 Like

Dette ser jo ut som en fin meny på bagatelle

Ønsker de 6- eller 7 retter?

1 Like

31/01-2019 11:55:29: (NATTO.OAX) Financial calendar

Gode muligheter for golden cross i Natto

image

1 Like

05/02-2019 16:48:05: (NATTO.OAX) Vitamin K2 & calcium paper, supported by Nattopharma, published in Frontiers in Cardiovascular Medicine

06/02-2019 08:45:06: (NATTO.OAX) NATTO: INVITATION TO PRESENTATION OF SECOND HALF AND PRELIMINARY FULL YEAR 2018 FINANCIAL RESULTS