Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NattoPharma (NATTO)

Vel slik emisjoner er blitt gjennomført i det siste i biotech-aksjer så er det nok bare å begynne å "glede "seg til billige aksjer. Erdet et stort emisjonsbehov slik at Natto må ut med mye for å ikke bli utvannet?

Natto sitter med et lån som de kan kvittere mot aksjer. Spent på hvordan de løser emisjonen denne gangen, sist spyttet innsidere inn hele beløpet på 17.5 vs 5 kroner som vi betalte så tipper at de ikke ønsker seg veldig lav kurs nå.

1 Like

17,5 priser selskapet meeeget lavt.
Menaq7 kan hjelpe dialyse pasienter,som i dag ikke har noen medisin, å holde blodårene åpne…
Dette med en høy dose,denne studien ble betalt av EU, og resultatene var gode!!
Klarer seg sannsynligvis med fase 2…
Emisjonskurs 35???
På 17,5 prises de vel til ca 70-80mill.

1 Like

17,5 er 17,5 for mye hvis det de skal lage viser seg ikke å fungere.

Det er gjennomført flere studier med menaq7,
19 publiserte, og det virker!!!

De skal starte fase 1b!
Enn så lenge, så er det ingenting som funker.
Veldig langt frem.

Olsen. Har du kjennskap til menaq7 ???

MenaQ7 er et vitamin som Frode Bohan prøver å hente seg noen millioner på ved å få naive lommebøker til å tømme seg. Respektert legestand mener at det er helt unødvendig med supplement av K2.

Uansett, så skal “legemiddelselskapet” Kaydence gjøre fase 1b. Du kan vri, vende og tygge og spytte, men enn så lenge, så er det ingenting som er bevist. Lykke til med å kaste dine surt opptjente kroner etter dette surret.

De har fått med seg en ganske imponerende liste personer innen biotech / pharma verden i hvert fall

1 Like

Olsen, eller trendi…
Du vet like godt som meg at det virker.
Det er bare å lese alle publikasjoner, finner dem vel på nattopharma sine hjemmesider…

meningsløs for hvem ?

Ja selvfølgelig er det det!

Tusen takk!!

EDIT: Har foresten ikke noen problem med debatt så lenge folk er saklige . Og hvis debatten blir ubalansert skifter jeg bare side så blir den balansert :wink:

1 Like

30/04-2019 07:00:19: (NATTO.OAX) NattoPharma with strong growth in the first quarter

30/04-2019 07:00:31: (NATTO.OAX) Annual Report 2018

30/04-2019 08:00:14: (NATTO.OAX) Presentation of the Q1 report

Stabil rapport uten store overraskelser, selskapet forventer å levere på øvre del av guidance for hele året.

Holder dette tror du, eller er det tilbake til 8-9ish i løpet av kort tid? Hadde gjerne sett at de økte guidingen litt f.eks., men det gjorde de ikke.

Å spå markedets reaksjon når det kommer til Natto har jeg gitt opp for lenge siden. Jeg synes de leverer bra og aksjen er svært underpriset.

2 Likes

4-doblet kapasitet i 2019 på syntetisk k2 er veldig positivt

2 Likes