Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NattoPharma (NATTO)

jeg kan ikke skjønne annet enn at dette er ny “all time high” pris for NattoPharma aksjene mine. er blitt så vant til å se <14kr/aksjen, som er det nivået jeg først gikk inn på, at det nesten føles rart å se en pris som er høyere.

når det er sagt, er det helt ok+. :slight_smile:

1 Like

Veldig jevn og fin oppgang, volumstøtten ligger på 16.

3 Likes

Her kan det gå fort mot kr 100,-

(Fra hegnar forum i dag kl 20:41)
Maksimillian

Ny pressemelding i dag, visstnok.
Kan vel snart ikke lengre være tvil om effekt på hjerte/kar, som er klart viktigere enn claimet på ben/skjelett. Veldig bra!

4 Likes

Mener de slapp den nyheten i juni, nærmere bestemt her.

Edit: men 100kr/aksjen hadde definitivt ikke vært feil. :wink:

2 Likes

INVITATION TO PRESENTATION OF Q2-2020 FINANCIAL RESULTS & COMPANY UPDATE

1 Like

Spennende å se om vi kan få flytte opp en etasje til etter rapportfremleggelse

Jeg har satt meg inn i heisen og trykket på knappen til penthousen. #anyMinuteNow :rocket:

1 Like

Nytt forsøk på å karre seg over 18 idag. Holder det denne gangen?

2 Likes

Trader greit av sted over 16 ihvertfall

Begynner da å se slik ut nå.

Snuser vi på 20kr/aksjen før helgen?

Regner med at det blir en avventende holdning fram til onsdag. Omsetningen er lav og det ser ikke ut for at 20 er innen rekkevidde før rapporteringen:

NattoPharma will release its second quarter financial results on Wednesday 15[h] July 2020 at approximately 07:00 CET. The report will be made available at www.nattopharma.com and at www.oslobors.no. The same day, starting at 10:00 am, the company will host a webcast with a presentation of the results and an overall company update, followed by an online Q&A session. Please follow the below link to join the web-cast, https://channel.royalcast.com/webcast/hegnarmedia/20200715_4/ The presentation and following Q&A session will be conducted in English and it will be possible to ask questions online.

Sjekk igjen :smiley:

1 Like

Man skal aldri si aldri :smiley:

20! Damn homie

Var 60k på kjøp på 18.30 en liten stund før det gikk oppover👍

Markedet likte visst at den brøt opp gjennom 18.

15 minutter forsinket:

10:55

11:01

11:35

image

Grattis​:+1::grinning:

2 Likes

Norne Securities forventer gode nyheter og gjentar sin kjøpsanbefaling på aksjen.

Samtidig velger analytikeren å jekke opp kursmålet fra 19 til 24 kroner.

Og da ble ordreboken jammen fylt opp gitt, rart med det. :stuck_out_tongue:

image