Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NattoPharma (NATTO)

Høyeste dagsomsetning siden 12. juni ifjor, såvidt jeg kan se. Den dagen kom det to meldinger som markedet likte godt. Men siden har det ikke vært noe særlig liv i aksjen, før idag. Hvem er det som plutselig kjøper en kvart million aksjer? Kappa? Eller er det kommet en annen beiler på banen?
Men det kan jo også være at det er markedet som er våknet. Antallet aksjer ville gi en plass langt opp på topp20 om det var hovedsaklig en kjøper idag.

2 Likes

22 kroner nå, tut tut!

Ser ut som om det er noen som har slått på støvsugeren. Volumene ser veldig algoritmestyrt, aka mye små ordre.

1 Like

Kanskje Kappa som vil øke før de legger fram nytt bud?

1 Like

natto.pdf (54,4 KB)

Det har skjedd litt endringer på topp 20 ser jeg.

(med forbehold om feil. dette de tallene som står på hjemmesiden idag relativt de siste tallene @holmes postet.)

1 Like

Ny flott dag med sluttkurs 22 blank - noen er sultne på aksjer, men mine er ikke til salgs

Tilsalgs er de nok men ikke til 22kr :slight_smile:

4 Likes

det ser ut som om ferden til himmels vedvarer idag. :slight_smile:

Når der er sagt er gjerne “til himmels” en dårlig beskrivelse. “opp til bakkenivå” er kanskje mer passende.

1 Like

Liker ikke slike bratte oppturer uten grunn. De varer sjelden lenge.

Fortsatt langt under bakkenivå :wink:

Hva er det som driver dette her da? Skal dere tre inn i biotekvarmen?

Når vi 1 milliard i mcap så kanskje vi snakke om å være inne i varmen. Men med dagens mcap på usle 430 MNOK så er det vel heller snakk om å få lov å bli dratt opp i båten fra det iskalde vannet.

1 Like

Natto henger fortsatt etter fingertuppene spør du meg. Noen flere år med 50% vekst hadde gjort seg :sunglasses:

Photocure har jo PE 234, ganske nøyaktig 10x nattopharma :tada:

3 Likes

Det gikk troll-i-ord ganske fort.

Dagens aksjonærliste var nok en skuffelse ja…

Kan du dele noe mer enn dette? Hvem har solgt/kjøpt?

Kappa har ikke økt. Retail som har kjøpt opp kursen.

I Infront står det at Kappa er nest største aksjonær og har 10,24%?

Jepp. Men de har ikke økt nylig.

1 Like

Det er banker som øker mest på siste liste. Hvem handler de for?

Avanza Bank AB + 100.586
Nordnet Bank AB + 72.399

Avansa har økt med litt i overkannt av 200.000 de siste par uker.