Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL (Hydrogen Fuel)

Spent på hva som skjer her de neste 48 timene. Den går nok ikke over 2,6 med det første, til det er det for lite volum. Kan det skje noe i morgen, tro?

Jeg sitter på en post og lurer litt på å kvitte meg med den innen børsslutt. Er litt 50/50 hvilken vei den tar herfra.

Uff, faller rimelig hardt tilbake ja… spørs da om.den negative trenden fortsetter igjen…?

Synest den er skummel, og man vet at lock up avtalen nærmer seg sin utløp, av den grunn motsto eg fristelsen av å løpe etter den igår

Blir et blodbad når meldingen om at Spetalen har solgt seg ut kommer

3 Likes

Antar du at den meldingen kommer snart?

Ut fra alle de positive meldingene som har kommet i desember, burde den vel fortsatt være på vei oppover (??)

Handlet på 2.10 idag.
Tar en bet på at denne står langt over denne kursen over nyttår.

Så fort spettet er ute og de har konmet med noen nyheter så bør kursen være over det den er idag.

Hvorfor skal Spetalen ut av NEL?

Fordi det er spetalen, han har solgt alt han ikke har lockup på

Har en følelse av at det bare er falske rykter ute å går.

Salgene hans er børsmeldt?

Et par dager etter at lockup går ut.

Spetalen er en investor, ikke en industribygger. Lenge siden han har snakket om hvordan hydrogen skal forandre verden, man kan anta at det er fordi hans oppmerksomhet nå er vendt andre steder

1 Like

Gi meg gjerne en link.

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=402683

Hvor lenge etter lockup det var, får du grave i selv ass :stuck_out_tongue_winking_eye:
Han har en bolk med aksjer til som har lockup til tidlig 2017. Husker ikke når, gidder ikke lete :joy:

1 Like

Spetalen har folk som jobber for seg med å trekke kursen ned. Det har han nå klart ved å bruke disse til å manipulere nervøse småaksjonærer som vil selge seg ut før 2017 grunnet skatt etc. Bare vent, Spetalen vil gå inn igjen før året er omme eller i starten av 2017.

Hent enig med deg, Spettet er bra for seg selv men bygger jo aldri opp noe industri.
Bort med han, og få aksjene hand over til langsiktige eigere, så blir Nel mer interessant,
Eg like ikke å sitte i spetalen aksjer, men eg liker å trade der han melder sin ankomst

1 Like

Litt usikker på om du er seriøs eller ironisk?

1 Like

Kan være greit å følge spetalen, men selg i tide.
Hydrogen-ballen begynte ikke å rulle av seg selv, så han tok gevinst når han kunne. Tar nok med seg resten av pengene sine når han får muligheten.

2 Likes

Enig med deg her Fenriz!

1 Like