Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL (Hydrogen Fuel)

Ler absolutt ikke! og hadde jeg vært deg kunne jeg gjort det samme. Kjipt å sitte så lenge for så å se den tar av.

Men jeg solgte selv GIG og Axa for et par uker siden for å gå tilbake senere…vi tar alle litt ukloke valg innimellom…

1 Like

Du kunne jo bare gitt meg 500k istedet ;(

1 Like

2.8 om noen vil inn​:dancer:stenging bør vell være over 2.75 for at det tekniske skal være positivt for i morgen og? Eller høyere? :slight_smile:

2 Likes

Det kan gjerne avslutte sånn som i går :pray: :money_mouth:

2 Likes

Skulle ventet med å kjøpe tilbake, kunne fått dem enda billigere :sweat_smile:

Det er toppen av uflaks!
Kjøp deg inn igjen nå når den lukker gapet fra mandag! Du er vell unnt turen opp til 5. Det er i ferd med å løsne skikkelig i Nel nå. Denne avtalen med Shell og Toyota ser jeg ikke for meg at ender i California!

Det er viktig å ha et så kynisk syn så mulig til markedet ellers spiser det opp godfølelsen når man bommer på handler. Ta en på tygga og gi to tilbake! :facepunch::facepunch:

3 Likes

Den potensielle verdien av Shell-kontrakten er 26 prosent høyere enn NELs årlige omsetning i 2016.

3 Likes

Analyse av NEL fra aksjeanalyser.com

5 Likes

Er all in i Nel, etter denne avtalen.

Kommer til å bli et eventyr!
Potensialet innenfor hydrogen er enormt og Nel viser at de er meget godt possisjonert i markedet🍾

3 Likes

Husk å selge før Spetalen selger siste rest.

Han selger nok neppe før vi er i nærheten av 5 igjen

Akkurat det bekymrer meg lite. Finnes større fisker enn Spetalen @Fenriz

Han brydde seg lite om kurs ved forrige salg. kun lockup date som var avgjørende

1 Like

Men finnes få fisker med samme signaleffekt og antall følgere

Spetalen var avgjørende i oppstarten, men med alle kontraktene og samarbeid som har kommet så klarer selskapet fint å stå på egne ben uten ham som frontfigur.

Han sitter “bare” på en drøy prosent av aksjene, og har ikke nevnt nel på et års tid. Jeg vil påstå at eventuelle effekter av en Spetalen-exit vil være kortvarige, og om det skulle skje er det en kjøpsmulighet.

Han sitter vell på 4.8%?

Fearncliff sitter på 1,07% her, men han kan jo eie gjennom andre selskaper også forsåvidt. Jeg bare så Fearncliff og vet at det er ham.

Strata er også han mener jeg å huske.

1 Like

3,79 Strata
1,07 Ferncliff

Sjekket, stemmer det. Strata er eid av Saga Tankers, hvor Spetalen kontrollerer ca 62,5%.