Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL (Hydrogen Fuel)

Det pågår offensive “inside” handler i NEL fra ansatte. Via Aksjespareprogram for ansatte. Har ikke %ene forran meg, men de ansatte sitter på en betydelig aksjepost i NEL. Dette er selvsagt positivt fundamentalt sett. De postene er mer verd å følge med på. I den grad det skjer større endringer der.

Ser spetalen en god oppkjøps kandidat hvor han kan 3 doble pengene sine på kort tid, ja så hopper han gjerne videre. Et eventuelt salg fra han er av mindre betydning på lengre sikt. På kort sikt gir det en kjapp korreksjon, så business as usual.

Det ligger mer spennende ting i vente enn dette ! :smile:

Solgte siste 200k på 2.9, sier meg mer en fornøyd med 250k på 2 uker :grinning:

10 Likes

Kjøpte nel for alt, eg solgte resten av funcom på 4.25 og fyrte det inn i nel. Er så langt en tjuekroning i pluss etter dagens herjing, så nå er tekinvestors kanskje minste portefølje 100% nel, snitt 2.9ca.
:slight_smile:

Dette var en svært midlertidig avgjørelse, for å finne god inngang i fun igjen. Nel har eg ståltro på, det samme med fun. Spørsmålet for meg er bare når eg prosentvis bør fordele imellom di to.

Nel virket sterk på slutten, mtp hvor slapp den har vært idag, endte på 3.2% opp, har noen litt info om hvordan åpningen sannsynligvis blir? Sitter med en linjal på e24 sine sider og peker litt oppover, tror den blir sterkere imorgen enn idag, men uten spesiell erfaring eller kunnskap,…

Alle synspunkter, spørsmål og kritikk blir satt pris på :wink:

2 Likes

Hmmm, brent barn skyr ilden… lykke til.
Nel blir kanskje veldig bra på sikt, tror Funcom blir bra neste 6-12 månedene. Lykke til, håper du får bygge opp en portefølje, at ikke kurtasjen spiser opp alt.

3 Likes

All in i Nel.
Funcom og Nano er solgt.

Q4 webcast`en bør man se mer enn en gang. Det er et vanvittig potensiale i Hydrogenmarkedet og Nel er utrolig godt posisjonert!

1 Like
1 Like
2 Likes

Lekker kollasj det der! Morsomt å se Nikolaen TINE har bestilt dukke opp. Det er avdelingen min som har bestilt den, så har et ørlite håp om å få teste denne den kommer :wink:

1 Like

3 Likes

Hydrogenbiler blir den elektriske mobiliteten sitt gjennombrudd.

78 prosent av Lederne i verdens bilindustri tror hydrogen vil være gjennombruddet for elektrisk mobilitet.
Kun 1(!) prosent var fullstendig uenig i påstanden.


Kilde: https://assets.kpmg.com/content/dam/kpmg/xx/pdf/2017/01/global-automotive-executive-survey-2017.pdf

3 Likes

3 Likes

Ja, det er kjøpsanbefalinger over hele fjølen!

NorskBulls:
“Market Outlook The bulls are in full control. The negative sentiment that led to the last bearish pattern has evaporated.”

Investtech kort sikt: Kjøp

Investtech mellomlang sikt: Kjøp
“Tester motstand ved 2,90. Videre oppgang til 3.60 kroner eller mer er signalisert.”

Investtech lang sikt: Kjøp
“Motstand ved ca 5.30 kroner. Volumtopper og volumbunner korresponderer godt med topper og bunner i kursen. Volumbalansen er også positiv, noe som styrker aksjen. Aksjen anses samlet sett teknisk positiv på lang sikt.”

1 Like

1 Like

Nikola retweetet denne nå i kveld. Litt spennende, selvom jeg ikke legger mye i det.

4 Likes

Det betyr nok mye skal du se. De tweeter ikke uten grunn den gjengen der!

1 Like

God Morgen :smiley:
“The enemy of the enemy is a friend,” Hirose said. Musk “threatens the oil companies, and the oil companies respond the other way,” toward hydrogen."

blob:https://www.bloomberg.com/a88b0f35-899f-447b-b87e-51049a78d8db

2 Likes

God morgen! Pokker som du graver @TinvesT! Veldig bra! Og ikkje minst @Gostemning :slight_smile:

Det kommer jo sånn ‘fersk røyk’ utav nettbrettet her ^^,

Lykke til med eventuelle trades :slight_smile:

2 Likes

Tidenes mest spennende case.
Litt for tidlig å trade denne, forsøkte litt når nyheten kom. Resulterte bare i at jeg glapp på noen av % på vei opp. Det ligger ann til flere nyheter i det korte bildet og da føles det bedre å sitte på posisjonen.
Så får man swingtrade når det er etablert en ny stigende trendkanal :wink:

1 Like

Stigende topper og bunner, det ser jo veldig sterkt ut i hele dag, mulig det blir et lite hopp mot slutten om den holder 3.04?