Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL (Hydrogen Fuel)

Er det ikke snakk om en kontrakt på 30mnok med levering i slutten av 18?
Nel har en verdi på over 2,5 milliard, så hvorfor skal denne gå langt høyere ?
Eg skjønner at det kan være ett milestone, men Nel er jo også priset med en viss grad av sukses allerede ?

https://www.shareville.no/aksjer/nel/kommentarer/norne-nevner-mulig-verdi-av-kontrakt-pa-22-milliarder-12794968

Hvorfor går den ikke mer?

De må vel vise litt overskudd i regnskapet før denne aksjen virkelig tar av? Potensialet er i hvert fall enormt…

NEL er nettopp komt ut av startgropa, flere kontrakter er signert og flere blir det framover, regner med de leverer positive tall i løpet av H1 2018, da tror jeg vi ser kursen betydelig høyere.

H1 2018 blir veldig spennende. Det blir også veldig spennende å høre guiding for resten av de 14 stasjonene. Det er jo mye som kan skje innen de skal rulles ut, og det meste av det er negativt :laughing:

Postitiv oppmerksomhet i FA i dag også, kontrakten har fått førsteside oppslag. Første gang på lenge vi slutter over 3 i dag?

Takk for deling :slight_smile:
Håper den snart etablerer seg over 3 nå.

1 Like

Jeg lukter julerally i denne aksjen. Brudd over 3 vil vel kunne utløse solid med kjøping?

7 Likes

Tenker selv på å gå inn, skal gi den noen dager å se om jeg kommer meg inn litt lenger ned. Spennende selskap =)

1 Like

Fikk 683 aksjer i emisjonen, woop woop :roll_eyes:

3 Likes

Da var vi over så vidt over 3, satser på at vi avslutter dagen over. Kan bli en spennende desember dette, blir vel ikke en like stor oppgang som i 2015.

Sakte, men sikkert oppover er bedre

1 Like

Syntes denne aksjen ser meget sterk ut nå. Jeg er noob på TA men prøver å lære. Ifølge @babyrage sin strategi guide begynner vel denne å ligne noe?

1 Like

Nå føles det jo nesten som om det er langt nede til 3,00 (famous last words). Hvor skal dette ende? :point_up:

Kan det komme en korreksjon ned her snart? Leser på Shareville at folk venter på emi aksjer. Mange som vil ta gevinst der som kan påvirke aksjen negativt?

Kan nok være mange også posisjonerer seg før en evt storkontrakt fra Asia, som det går noen rykter om skal avgjøres i disse dager.

Hvis dette uteblir og folk vil kvitte seg med nye emi aksjer,kan det nok bli ett lite fall i starten av neste uke.
Men tror uansett at kursen er høyere enn dagens ved utgangen av 2017

EDIT: Jeg kommer til å sikre meg litt gevinst på fredag, og satse på å kjøpe til en lavere kurs mandag/tirsdag :pray:

Da ble det sikret litt gevinst på 3.21, så får vi se om den kan plukkes litt lavere igjen.

feil tråd

Da fikk man kjøpt tilbake det som ble solgt på fredag. Godt volum så langt, ender vi høyere enn fredagen?

1 Like