Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL (Hydrogen Fuel)

Aksjen har surnet litt de siste dagene. Blir spennende å se om vi klarer å holde oss over 5,1 frem til neste børsmelding kommer. En liten god nyhet på Twitter fra @nelhydrogen på morgenen er det likevel plass til.

The first @Shell station with our H2Station technology in California is now open for fueling! #ProudMoment https://cafcp.org/blog/citrus-heights-sacramento-area-hydrogen-station-opens-37 https://twitter.com/nelhydrogen/status/1085457596893536258/photo/1

2 Likes

Ikke helt urimelig at det kjølner bittelitt, men kursen kan gå ned en god del uten at chartet blir stygt på noen måte.

image

1 Like

$NEL.OL may go up 5% if the bull pattern is confirmed. Chk confirmation [65%] @ bit.ly/1DCkwbC. Buy level:5.2050.

Fra Norske Bulls

En fin avslutning på dagen og videre signing i Tyskland. Ligger akkurat nå på 5,36 kr.

Nel CEO @jonandrelokke will give an updated Nel presentation at the Pareto Energy Conference 2019. You can find his presentation here:
https://nelhydrogen.com/assets/uploads/2019/01/Nel-ASA-Company-presentation-Jan-2019.pdf

1 Like

De neste månedene kan bli veldig spennende for NEL. I April skal Nikola vise frem de hydrogendrevne lastebilene sine på Nikola World 2019. Har en følelse av at Nikola kommer til å maxe PR’en i tiden frem til da (mars/april). Det jeg virkelig håper på er kontrakt angående fyllestasjoner i Europa og Australia. Får NEL de så kommer kursen til å virkelig ta av.

2 Likes

De tweetet dette også i går:

The first @Shell station with our H2Station technology in California is now open for fueling! #ProudMoment https://t.co/xnaeFEdgzV pic.twitter.com/UxLErbuaEj

— Nel Hydrogen (@nelhydrogen) January 16, 2019
1 Like

$NEL.OL the bull pattern is confirmed & a BUY signal is issued @ bit.ly/1DCkwbC. Buy Level: 5.3200 Target: 5.586

1 Like
1 Like

Nel suser opp i en god trend her synes eg med mitt vage blikk, det har vært noen dager med både greit volum og jevn stigning både på bunner og topper. Er litt usikker på om eg våger å trade den her enda, mulig eg snitter opp litt, da eg tror den kommer til å få “litt” trykk rundt nikola samarbeidet. Og følelsen sier det kommer noe snart, men den tekniske kunnskapen her i gården er mer eller mindre fraværende, prøver å lære av dere :). Er det noen som kanskje sitter å kikker litt ekstra på denne nå om dagen?

Edit: kjøpte eg meg inn i nel for noen dager siden på 5.17 eller 5.19

Har kommet inn en del selgere rundt 5,40-5,45 nivået tidligere, bull om den etablerer seg over dette i første omgang.

1 Like

Er NEL inne i bildet her mon tro?

1 Like

Di fikk vel en avtale 2016 eller 2017. Helt hva den omhandlet har eg glemt men den finnes et sted baki tråden her.

Edit: toyota og nel meener muligens det var en aktør til. Men du må bare lete. Eg er ingen elefant i gamet.

Om du finner den før meg må du gi et vink @Ramsess

1 Like

Fant et innlegg her av gode @iHHelg fra 2017. Husker ikkje heilt om det er det, men det er toyota og det er nel. Utrolig spennende hvordan denne utviklingen blir med hydrogen :slight_smile:

2 Likes

Fortsetter opp på høyt volum, spennende å se om den klarer å bryte 6kr.

2 Likes

Stabiliserer seg foreløpig greit over. En fantastisk utvikling så langt i 2019!

1 Like

Jeg har tenkt en stund at hvis den runda 6 kr, så skulle jeg selge unna litt. Men den virker trygg og fin, så jeg er litt usikker. Ikke alltid like lett å følge plan altså…

1 Like
4 Likes

Tradet den 3 år på rad med ca 60% avkastning hvert år. Vært heldig med innganger og utganger i NEL i perioden 2016-2018. Hadde kursmål på siste trade på 5 kr for 2018, og har ikke vært inne siden. Alltid surt å se toget gå videre etter man har kastet kortene, men, har synes den har vært «dyr» etter den passerte 5kr, så har ikke turt å hoppe på igjen, men hvem vet, kanskje jeg kaster meg på igjen en gang i fremtiden😉 Ønsket deg og alle andre i NEL lykke til videre, liker selskapet og har tro på hydrogen, men har selv valgt å ta en pause.

5 Likes

30/01-2019 16:30:10: (NEL) Nel ASA: Enters into contract on H2Station® for Heavy Duty Vehicles in the U.S

1 Like

30/01-2019 16:31:12: (NEL) Nel ASA: Contemplated private placement

1 Like