Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL (Hydrogen Fuel)

Nå begynner det å bli mange andeler, på tide å slå sammen litt snart. Blir interessant å se hvem som dukker opp på eiersiden når de øker på med aksjer for flere hundre millioner.

1 Like

Market cap begynner å bli så høy nå at det hadde føltes mye bedre om aksjen kostet 70 kr.

Spleis ivei.

1 Like

Har også kun 10% tilbage efter idag…
Tror ikke den fortsætter i samme takt op, selvom den nok kan går lidt endnu.
Nye meldinger kan selvfølgelig ændre det i begge retninger…

Emisjon satt på 5.40 - 5.50 så jeg rykter om

1 Like

Hvor fant du det?

Noen som hadde snakket med Carnegie som er bookbuilder, får vel vite endelig kurs før åpning i morgen uansett.

30/01-2019 23:37:11: (NEL) Nel ASA: Private placement successfully completed

1 Like

Jeg føler meg som en potteplante om dagen - vannes ut over alt😂
Dog ryddig at de får hentet penger på 5.45, har troen på NEL de neste årene👍

Sitter du long er dette helt kult. Har vært med på 2 emisjoner i Nel, og kun gode erfaringer. Ville vært helt naturlig for aksjen å søke ned å finne støtte. Nå får vi forhåpentligvis et solid gulv på 5,45. Det kommer fete kontrakter denne vinter og vår. Garantert! Hydrogen er HOT! Jeg har overført løskrutt, og er klar for påfyll.

1 Like

Her lukter det honning. Men selv blir det en trade idag.

31/01-2019 08:00:18: (NEL) Nel ASA: Key information relating to subsequent offering to be carried out by Nel ASA

1 Like

Dette er per aksjonær? (Jepp newbie over here) :slight_smile:

Emisjoner er kompliserte greier. Mange varianter av de . Er den siste meldingen der rep-emisjon?

1 Like

Nei dette er nok det totale antallet aksjer som kan utstedes i denne reperasjonsemisjonen. Blir vel rett til å tegne ca 11 emisjonsaksjer pr. 1000 man sitter med.

Ja. Tilbys aksjonærene som satt med aksjer ved børsslutt i går.

2 Likes

Voldsom interesse for emisjonen, boka ble stengt etter ca 1,5 time, sterkt å hente så mye kapital til den kursen, så raskt

2 Likes

Holdt på å løsne litt til fordel for Nano jeg også, men slik gikk det ikke.

Enig. Nå må ledelsen levere kontrakter som monner!
For meg er det helt klart at grønn hydrogen blir en nøkkelkomponent i fremtidens energibærere, så spørs det hvordan Nel leverer da…? Ingen vil om at det vil komme store kontrakter fremover som Nel vil ta sin del av.

Ingen tvil om at potensialet er stort. Utfordringen for min del nå er prisingen. Frykter at det ikke skal så voldsomt mye negativt til for å sende kursen rett sør.

Traderen i meg klør derimot veldig etter en inngang i dag.

Ser den, og derfor må ledelsen nå virkelig levere. Synes også for mye hviler på Nikola, så jeg ønsker å se håndfaste kontrakter med etablerte industrikonsern som Alstom, Yara etc.
Spennende blir det, og traderen i meg har alt tatt et lodd i dag!

1 Like

En annen ting. Hvor mye av oppgangen nå i Januar skyldes flytting til OBX? En hel haug av indeksfond er vel nødt til å kjøpe seg inn, uansett pris?

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Mml (12 likes)
  1. @sulzrox (8 likes)
  1. @tooeasy891 (8 likes)

[quote=“tooeasy891, post:432718, topic:227”]

Resten av topp 10:

  1. @baris (5 likes)

  2. @NoBrain (5 likes)

  3. @Anderix (5 likes)

  4. @Savepig (5 likes)

  5. @jenskristian (5 likes)

  6. @mtryfoss (4 likes)

  7. @Altiexiles (3 likes)

Gratulerer!