Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL (Hydrogen Fuel)

Ser shorten har begynt å dekke seg inn…

Se det! Ingen som har hatt suksess med store shortposisjoner i Nel så langt.

Traderaksjene røk fort i går. Fikk med meg noen ører før jeg hoppet til Elkem.

Litt usikker, men kan se ut som vi ikke dipper under emisjonskurs denne gang. Jeg ser forsiktig stigning i neste uke. At shorten dekkes inn virker jo heller ikke negativt inn på psykologien.
Oppdatert aksjonærliste kan jo også bli interessant for uken som kommer. Flere solide norske fond ville jo styrke det positive momentet. Helst ikke First Generator :sweat_smile:
Men mest av alt venter jeg på “dette som går så fort” fra Løkke. Uansett skal Nel langt videre før den snur.
Jeg sitter helt i ro med longpotten fra høst 2017.

1 Like

Nyhetsartikler februar 2019

https://www.hegnar.no/Nyheter/Personlig-oekonomi/2019/02/Delphi-er-bull-paa-Nel-og-Roekke

1 Like

06/02-2019 15:29:26: (NEL) Financial calendar

08/02-2019 16:45:48: (NEL) Nel ASA: Share capital increase registered

Se om den her slår til da :money_mouth_face:


Target 6,33

1 Like

Rt? Anyone♡

5,375

1 Like

19/02-2019 10:03:23: (NEL) Nel ASA: Invitation to presentation of Q4 2018 results

2 Likes

Var det ikke det fondet som shorta Funcom ifjor?

Var nede på støtte rundt 4,75, ser ut til å snu på greit volum så langt i dag.

1 Like

Det er strong sell på investing .com, men den ser ut til å bare gå oppover igjen. Eg skriblet noen kjappe streker på e24 og fulgte bunnene på trenden 6mnd og 1 år, der ser det ut som vi nådde bunnen på trendkanalen idag?

Edit: med andre ord tror eg vi er på vei opp igjen.

1 Like

22/02-2019 07:58:12: (NEL) Nel ASA: Reference is made to stock exchange announcement regarding contract for heavy duty H2Station® solutio

22/02-2019 09:48:13: (NEL) Nel ASA: Received notice on bid winner for two hydrogen fueling stations in South Korea

1 Like

“Strong buy” på investing. Com. Hourly og 15 min. Daily var “neutral” fortsatt.

Ser ut som eg kommer til å holde kortene mine litt til.

1 Like

25/02-2019 08:05:04: (NEL) Nel ASA: Awarded purchase order for a 2 MW PEM electrolyzer in Switzerland and enters a 30 MW framework contract

25/02-2019 11:19:20: (NEL) Press release: Nel signs MoU together with industry group to develop and test hydrogen fueling hardware for heavy duty vehicle

Kan vel se disse meldingene i en større sammenheng.
MoU med Hyundai m.f hva angår standardisering av fylleutstyr, og elektrolyse til hydrogenproduksjon for å dekke behovet til de 1000 Hyundai lastebilene som skal på veiene i Sveits. Hvem skal levere fyllestasjonene disse lastebilen skal tanke opp på? Erfaringen fra demostasjonene til Nikola har vel en viss overføringsverdi når et nettverk i Sveits skal på plass…

27/02-2019 07:00:22: (NEL) Nel ASA: Fourth Quarter 2018 Results