Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL (Hydrogen Fuel)

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @NoBrain (16 likes)
  1. @Savepig (13 likes)
  1. @tooeasy891 (11 likes)

[quote=“tooeasy891, post:432718, topic:227”]

Resten av topp 10:

  1. @sulzrox (6 likes)

  2. @Mml (6 likes)

  3. @Altiexiles (5 likes)

  4. @Anderix (5 likes)

  5. @jenskristian (4 likes)

  6. @4TheLongRun (3 likes)

  7. @Mykle (3 likes)

Gratulerer!

1 Like

07/03-2019 13:29:54: (NEL) Nel ASA: Notice of extraordinary general meeting 28 March 2019

3 Likes

11/03-2019 14:57:00: (NEL) Nel ASA: Awarded purchase order for two hydrogen fueling stations in South Korea

TA
Nel tok imot på ma 50. Og så lenge vi holder 5,45 så ser den fin ut.

2 Likes

Nyhetsartikler mars 2019

https://finansavisen.no/nyheter/boers-finans/2019/03/analytiker-spaar-kursoppgang-anbefaler-kjoep

https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/03/Anbefaler-ti-aksjer4

5 Likes

Hva skjer med NEL i dag? News?

Har ikke fått med meg noe.
Kjøpte en liten posisjon da jeg så den gikk forbi 52-week high på det dobbelte av gjennomsnittlig volum, så får vi se om det blir en liten kjapp gevinst eller den bare flopper.
Aksjen har jo ellers hatt fin utvikling og ligger i en sterk trend :ok_hand:t4:

Mer tro og håp om en lys fremtid :slight_smile: Verdsatt til godt over 7 milliarder, så her må selskapet snart levere.

1 Like

Flere meglerhus har oppjustert kursmål senere tid, er vel også endel forhåpninger om noe nyheter på Nikola World i April, samt mulige nyheter fra Yara samarbeid snart…
NEL var også i Danmark i dag på en konferanse https://www.transportscandinavia.com/
Men, ingenting børsmeldt derfra iallefall.

Edit. Fant den her som ble publisert i dag, men får ikke lest.

3 Likes

28/03-2019 11:29:10: (NEL) Extraordinary general meeting held in Nel ASA

29/03-2019 17:17:30: (NEL) Nel ASA: Approval and publication of Prospectus

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @NoBrain (30 likes)
  1. @tooeasy891 (14 likes)
  1. @Savepig (13 likes)

Resten av topp 10:

  1. @sulzrox (7 likes)

  2. @Mml (6 likes)

  3. @Anderix (5 likes)

  4. @Altiexiles (5 likes)

  5. @jenskristian (4 likes)

  6. @4TheLongRun (3 likes)

  7. @Mykle (3 likes)

Gratulerer!

02/04-2019 07:55:10: (NEL) Nel ASA: Commencement of Subsequent Offering

02/04-2019 09:00:27: (NEL) Nel ASA: Exercise of options and issue of shares

Både HEX og NEL holdt seg rolige frem til ca kl 12 idag. Også ble det volum og stigning i begge.
Noe som skjer?

Ikke konspiratorisk, men ville bare ha det ut der.
Sist hex var på den høyden var det ikke sammenlignbart.

Begge selskapene er i Hannover på messe nå i dag, er alt jeg vet.

1 Like

1 Like

Noen som kan komme med en oppsummering av denne?

05/04-2019 11:49:26: (NEL) Nel ASA: Share capital increase registered

På 0:50 sier han “Denmark and Germany. No Denmark”. Forsnakkelse? :thinking: