Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Next Games Oyj (NXTGMS)

Jeg tror dette blir bra til slutt. Sitter nok en del i ro her virker det som: Se bare på avanza-siden til funcom:

image

Og bra med cash på bok.

Da har jeg fått lastet opp litt i dag, dessverre ikke til den mest gunstige prisen :sunny:

1 Like

Edit: Ser ut som det kan installeres fra Google play store i Norge også? Noen som har android og kan prøve?

1 Like

Antall installs er 100-500 på google play. Lite testet altså. Vet vi noe om hvor spillet er tilgjengelig nå i denne testperioden?

1 Like

Nei prøvde å finne ut av det, men så langt har jeg ikke klart det. Virker fremdeles veldig lukket. Fikk det opp på den Norske google play store, men kan ikke lastes ned til telefonen ser det ut som.

Fant en som hadde gitt review han var på Filippinene.

1000-5000 installs nå. bedrer seg litt.

1 Like

Se der ja. Kan se ut som det er eneste landet det er ute i så langt. Iværtfall eneste landet hvor det er blant top 1500 innenfor kategorien action.

litt gameplay

https://www.youtube.com/watch?v=nAl-6o27lbk

en til:
https://www.youtube.com/watch?v=6nGte71B6-o

en nylig artikkel:

legg merke til dette sitatet:
However, there is no AR in this location-based game[Not yet, coming soon].

Så AR-delen er ikke slått på ennå.

1 Like

Ja det la jeg også merke til fra gameplay videoene. Begge vidoene så ut som det hadde de samme bygningene på kartet, og skyte delen så bare så bare dataanimert ut. Småskuffende. Men blir forhåpentligvis mye bedre.

1 Like

Det må bli mye bedre enn dette og fra andre gameplay videoer har vi sett en fungerende AR del. Men akkurat nå ser det ikke veldig bra ut. Merkelig at de velger å slippe spillet uten AR for testing. Det er forhåpentligvis spillets største styrke man ikke får testet for øyeblikket.

5k -10 k installasjoner nå.

Min eneste bekymring er om en del investorer tror at dette er alt og selger alt på mandag. AR-delen er helt klart ikke aktivert ennå. Med den vil nok spillet bli MYE mer interessant.

1 Like

10k-50k installasjoner nå, siste reviews er mer positive enn vanlig.

3 Likes

Kursen gikk en del i går! Soft launch av The Walking Dead: Our World i Philippinene.

2 Likes

Lasta det ned til Iphonen her omdagen, ikke videre imponert. Men jeg brukte kanskje 10minutter på det.

Hvordan fikk du til det? kun lansert på android og i filipinene så langt.
Eller har jeg blingset?

Får reklame opp på 9gag ca hele tiden for Walking dead spillet

L ameg dobbelsjekke.

Edit : falsk alarm, var et av de andre spillene :smiley:

2 Likes

Interessant punkt for aksjen nå.
X9 er i ferd med å bryte X26
F26 er i ferd med å bryte kurs.
Kursen har brutt inn i skyen , og touchet så vidt toppen idag.

2 Likes

Hva er typisk betydning av en volatilitets-halt? Den har vel ikke gått så mye?

Start of Volatility Halt Auction Period: Order book NXTGMS in market First North Finland at 09:38:12.779

Regner med at det er når det stiger/faller litt vel fort, så vil de sjekke om det er noen som sitter på innside info?
Er såpass lite volum i Nextgames at det ikke skal stort til før den kommer. Var ikke snakk om mer en 1k aksjer igår tror jeg.

oppdatering her

image

få spiller det dog: