Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordea Investor - erfaringer?

Veldig fornøyd med Nordea. Det eneste jeg savner er en graf for å sammenligne porteføljen mot OBX.

Hvordan plattformen er bygget har ingenting å si, benytter andre nettsteder for teknisk og fundamental analyse.

Sparet flere tusen kroner i kurtasje ved å ikke bruke Nordnet.

2 Likes

Hei,
Jeg ønsker å kjøpe andre nordiske aksjer enn norske og Nordea er da mye billigere enn Nordnet som jeg har brukt til nå.
Men hva er valutaspreaden hos Nordea? Noen som vet? Hos Nordnet er den 0.25%

Flere her som har trøbbel med Nordea Investor nå ?

Ja, igjen!!!

Jepp, steika håpløst…

Tar gjerne i mot forslag til andre banker med lav kurtasje og stabile tjenestar!
Er begynt å bli dtittlei Nordea som alltid har feil på eit eller anna plan.

Det må bli Nordnet, de andre ligger over :slight_smile:

Tar ikkje Nordnet minimum kr 79 i kurtasje?

Og tar det lang tid å overføre beholdningen?

Nei, minste e 29kr i Norden og 49kr over dammen :slight_smile: overføring tar sikkert noen uker, det pleier å gå jævlig tregt.

Minikurtasje er kr 29.

Vil ikkje eg havne under “Normal” sia eg handlar for ovet kr 52 667,- pr handel?

Jo, da vil du havne på normal.

Fordømt lei selv. Bare flaks at det har gått relativt bra å stå på sidelinjen i dag med hendene bundet.

Hadde planar om å bytte ut ein aksje i dag, men kursen har gått ned i dag så no må eg vente på oppgang igjen. Og dette er ein treg aksje som eg har venta på ei stund for å kunne kvitte meg med :roll_eyes:

Jaja…får vente 1 mnd til :thinking:

Ser at Nordnet er den beste kandidaten når ein ser på alt i alt. Får satse på det funksjonelle framfor kurtasje.

1 Like

Rett skal være rett! Må sei at i dag imponerte Nordea !
Klarer dei å holde samme standard framover så blir det ingen bytte.

Og da er det tilbake til Null igjen. Makan til dårlige greier dette Nordea leverer her.:frowning: Hele forrige uke hadde dem problemer med live kurser , nå vises ikke en eneste portefølje. Dette er ikke bra. !! Flere som er frustrerte her …:slight_smile:

Begynner å bli en smule lei av de nå…

1 Like

Ja på tide å bytte. Gikk glipp av en del tusen nå som følge av at ikke jeg fikk solgt…

Ja, samme her. Lagde ein plan i går som gjekk i vasken i dag og er rett og slett drittlei heile systemet til Nordea!