Ble en grei smell i dag gitt…
Hadde også en exit plan i en aksje klar ila helgen. Ble ikke noe av. Kunne spart mye kroner på det. Hvilke erfaringer har dere med å ringe aksjedisken hos Nordea?
Kunne selv neppe fått en billigere exit enn hva kursene ligger på as we speak, men usikkerheten det skaper er det som plager mest. Så ekstremt mye nedetid og fjas at det bare er flaks/uflaks hvorvidt man ikke går på en real smell til slutt.
Orket ikke mer av alle problemene i løsningen til Nordea og flyttet alt til Nordnet i forrige uke. Utrolig godt å slippe usikkerheten for at alt skal feile på dårlige tidspunkt. Nordea burde sette av noen ekstra kroner til IT-avdelingen i budsjettet for 2021. Det hjelper lite med billig kurtasje når man slutter å stole på produktet.
Veldig moro å ikke få gjort noe nå aksjene mine faller som f…
Differansen i dag på potensiell gevinst og real tap så langt i dag ligg på kr 250 000,- takket være Nordea.
Har sendt melding til både DNB og Nordnet i dag. Må vekk frå Nordea!!!
Ikke så mye for min del, men det merkes. Jævlig irriterende
Absolutt. Men er bare å ringe dem på 22 48 51 50
Vet det, men jeg er ikke den eneste som vil prate med de i dag
Bare jeg som opplever at alt av løpende kurser har gått fullstendig i dvale?
Nope, utrolig mye problemer om dagen!
Nordea leverer… De er flinke til å gjøre det på røde dager…
Hei. Jeg har ASK konto hos Nordea, er det noen av dere som vet hvor jeg kan se en oversikt over hvor mye jeg kan ta ut skattefritt.
DET er noe jeg også har lett etter, og har vel bare konkludert med at jeg enten ikke finner det, eller at det ikke er noe som støttes i brukergrensesnittet. Men mener å ha funnet det på et tidspunkt i den normale nettbanken. Nå derimot, husker jeg ikke hvor det var.
Det har de ikke oversikt over, må regne ut selv hva som er satt inn… Jævlig tungvindt.
Nordea slår til igjen!
Har prøvd å selge akso siden i går mens eg var i pluss, men får kun feilmelding.
Har snakka med aksjebordet, og det har vert ein feil mtp kontooppsettet visst. Dette skulle dei ordne, men tar så lang tid at i stedet for å selge med gevinst er aksjene no på minus. Alltid så mykje faenskap når ein skal selge aksjer før dei går i minus at ein ikkje får realisert gevinst!
Då er feilen funnet!
Feilen er at eg ikkje får veksle mellom ASK kontoen og AF. IT-avdelinga ser på saka så då får eg heller bli med på heile turen nedover og håpe på snarlig oppgang
Var ikkje planen å bli med på noko langsiktig rollercoastertur i akso i framover
Vi sitter i samme båt, om det hjelper…
Er det ikke bare å legge inn ordren via tlf hvis den ikke går inn på nett? De greie å ha å gjøre med på tlf.
Jeg ringte for å klage fordi saldoen var feil her om dagen, men var visst bare fordi jeg er inkompetent og hadde trykket på kjøp i stedet for selg. Kosta meg 10-15k
Nei, skulle bare hatt netfonds, hadde aldri noe problemer der, enkelt og greit brukergrensesnitt.
Joda, blei et par telefoner. Trivelige folk på desken.
Fekk ordna systemet så skal vel virke i dag og.