Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordea Investor - erfaringer?

Idag har hele aksjebeholdningen forsvunnet fra nettbank- og mobilbankoversikter.

Noen med samme problem? Vanlig?

:joy:

Samme her, er tydeligvis plutselig 100% i cash! Skjedde plutselig for rundt 5 minutter siden

Får bare denne meldingen på Nordea, ingen bevegelser, så en melding på E24 som kunne på at det også gjelder DNB?

• Informasjon: Det er for øyeblikket problemer med kurser på aksjer. Vi beklager dette. IT er på saken. Ved spørsmål ring telefon 22 48 51 50

Edit: jeg er helt idiot, bare glem det😂

Noen som har opplevd dette i nordea sin investor-app?

Kursen i 0 på Embracer i går og i dag, og aksjen er “grå” sammenlignet med de andre. Riktig antall aksjer er fortsatt oppgitt.

Verdien av aksjene er trukket fra totalverdien på ASK, men ble ikke vist som tap i oversikten i går.

Vet du @nofun om det er noen selskapshendelse som forårsaker dette, som @Kaisovski foreslår under?

Kan ha noe med splitten å gjøre, uten at jeg vet hva det betyr i praksis.

2 Likes

Det er nok pga splitten og aksjen fikk nytt ISIN ( gamle var SE0013121589 og nye er SE0016828511 )

2 Likes

Flere enn meg som sliter med å få logget innpå?

Funker fint hos meg, men det er jevnt trøbbel med å logge inn.

Internt anliggende da tipper jeg, takker :+1:

Hei, jeg logger meg alltid inn via nettbanken. Logger jeg meg inn direkte til Nordea Investor , så må jeg legge til mine lagrede lister og diverse hver gang jeg logger meg inn. Det slipper jeg når jeg går via nettbanken. Har klaget på dette før, men det skjer ingenting på den fronten.:slight_smile: Ellers så er det hos meg, sjeldent jeg ikke får logget meg inn .

• Informasjon: Vi har for øyeblikket noen tekniske problemer og har derfor stoppet handel. Vi beklager dette og jobber på spreng med å få dette løst.
    Har ikke kunnet legge inn ordrer siste par timene, er det bare Nordea som har problemer?

Fortsatt samme status. Ikke mulig å gjøre handler

2 dager på rad er i overkant dårlig ja. Ikke bra.

Og det skjer flere ganger i måneden.

Kontakt oss

Aksjebord 08:30-16:30

22 48 51 50

Ring inn og gi dem inn :slight_smile:

Gjort det mange ganger. Det er it problemer. De får ikke høy nok prioritet av ledelsen i banken.

En eller annen gang vil det ende opp sabla dyrt å være en del av det jallaopplegget der. Når man plutselig må selge kjapt som fy for å unngå en virkelig fadese.

De er vel billige av en grunn, manglende satsning.

Systemet som snakker med Oslo Børs er nede
Så de får ikke gjort handler overhodet.
Samme som har skjedd mange ganger før.