Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Melding om resultat? av pågående studier.

Resultatfremleggelsen av pasientdata er i juni. Nærmere bestemt 17. juni.

Før det ventes uttalelse fra SRC samt melding om dose decision to PARADIGME.

I mine øyne er SRC og dose decision like viktig som konkrete data. (fra LYMRIT).

1 Like

For å utdype: like viktig fordi en avgjørelse om safety på 20/100 gir grunn for å inkludere mer pasienter til denne dosen. Mer pasienter = større datasett. Velger de også 20/100 som dosen for paradigme VET vi at 20/100 gir bedre efficacy enn 15/40. Presto = dobling.

3 Likes

I tillegg til melding på konklusjon fra SRC så vil det jo også evt komme bekreftelse på deltakelse på konferansen i juni og den kan jo være aksept av late breaking abstract. Tror det vil være ytterligere kursdrivende selv om det ikke nødvendigvis innebærer at forskningsresultatene er bedre enn om de får godkjenning av ordinært abstract.

1 Like

Enig, jeg tror alle positive meldinger vil drive kursen opp, alt som sier framgang. :+1:
Sier seg kanskje selv? :sweat_smile:

2 Likes

" @Nocturne if i wish really, REALLY hard for it, do you think Nano will come with a press release tomorrow? Nocturne: aah…well you know, me:" when you wish upon a staaar, do you know… :joy::joy::joy: æfikkplutseligsålystpåengodNanomelding!! NU! NU!! :laughing:

1 Like

Noe er i gjære @Oilimp! Tålmodighet blir som regel belønnet. Mange som har solgt seg ut nå kan man se på Shareville. Typisk i forkant av melding. Men jeg sitter til Lugano så melding - selv om kjekt om den kommer i morgen - kan likegodt komme 01.06 for min del altså.

In the end, it’s the results that count. Så lenge dataene fortsetter å være gode vil caset være verdt tiden og tålmodigheten. Time will tell my friend! :wink:

2 Likes

Jpda, i know. Bare jeg som fikk et akutt anfall av meldingssug kombinert med dårlig humor hehe :joy:

1 Like

Slett ikke sikkert det betyr noe, men meldingene om at Nano skulle presentere på ASH sist desember kom 03.11.16. Dagen etter, 04.11.16 kom meldingen med konklusjon fra SRC. Mulig de evt tilpasser tidspunkt for konklusjon fra SRC til melding om deltakelse på konferansen. I så fall kommer begge deler antakelig helt i slutten av april eller begynnelsen av mai, jfr arrangørens “by 28.04.17”.

Satser på at vi kan glede oss til noe positivt :yum:

Hva er “by 28.04” ? At de presenterer de som skal delta?

Arrangøren opplyser at svar på godkjenning av abstract gis innen 28.04. Jeg forstår det slik at det godt kan komme før. Det er også en liten usikkerhet med hensyn til tiden det tar fra Nano evt får beskjeden og til de melder dette.

Notification regarding abstract evaluation results (acceptance for oral or poster presentation, inclusion in the Abstract Book or rejection) will be sent to the first author/presenter by April 28, 2017.

2 Likes

Enig Aksjesnilla

1 Like

Jeg krysser fingrene for melding uken etter påske. Er redd meldingen kan bli litt “glemt” når markedet normalt har lav omsetning i påskeuken da mange er på ferie. Håper de timer meldingene riktig fremover for maks effekt :slight_smile: (Jeg vet de ikke kan gjøre dette i praksis, men tilfeldigheter kan føre til større kursoppgang enn om de melder i påsken).

2 Likes

Nå er det ikke lenge til vi er over halveis i april. Bare 2,5 børsdager.

Jeg håper også på etter påske, passer jo perfekt til “få lønn, kjøp nano-aksjer” policyen jeg har for øyeblikket :wink:

1 Like

Hva med SRC 24.04 og late abstract 01.05… Burde gi et bra skyv i kursen :wink:

1 Like
  • SRC Melding
  • Late breaking abstract melding
  • Dose decision melding
  • Presentasjon i Lugano m/ oppdatert pasientdata

Etter påske blir dette papiret veldig, veldig deilig å sitte i :slight_smile:

1 Like

Vanskelig å bruke TA nå som volumet er så lavt men prøver meg likevel.

Negativt

• Kursen ligger under 20 og 50 dagers glidende snitt.
  • Lavere topper, lavere bunner.

Positivt

• Kursen ligger over 200 dagers glidende snitt.
  • RSI er på rekordlave 34.
  • Testet bunn på 78.50 med hell (nær bunn nå).

Fremover?

Vi venter alle på news og er det positive news, vil kursen måtte bryte 88, og 105 for å komme ut av den fallende trenden. Det vil selvfølgelig være oppnåelig nå som kursen er på bunn.

Ved negativ melding tror jeg 78 ryker og da er neste støtte 200 dagers snitt og 68 kr.

4 Likes

Steike, da har man fått handlet nano på 70-tallet også :slight_smile: Er veldig vanskelig å ikke fylle på mer selv om jeg har vært “ferdiglasta” lenge nå.

2 Likes

Satser på dobbel bunn her nå. :slight_smile: