Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Vrir hodet mitt og prøver å finne ut hvor jeg kan få tak i mer kapital. Er allerede belånt og ønsker ikke låne mer :wink:

1 Like

Da har dere god tid til å hente kapital til å handle på 60-tallet før flaggene vaier på Karl Johan i Mai.

Jeg sitter tungt lastet selv og har HVER dag denne måneden sittet klar med salgsknappen, for å kjøpe meg inn i noe annet. Har foreløpig unnlatt å gjøre det, men vet ikke hvor lenge jeg klarer å avvente…

Håper du får rett! Vil gjerne kunne kjøpe mer på 60-tallet selv om jeg er lastet mer enn nok :slight_smile:

(Men tror nok du tar feil…)

Tviler på vi ser mai på kalenderen når melding fra SRC kommer, og fra Nano selv. :slight_smile: Men ser man 60-tallet før det? Da selger jeg bilen! :grin:

1 Like

Ja renner vi ned mot 200SMA er det faktisk mulig at jeg også øker. Rent teknisk er det ikke sååå usannsynlig at det skjer lenger, hadde jeg aldri trodd for et par måneder siden.

1 Like

Hva skjer når alle skal øke under 70 kr? :wink:

1 Like

Moden for å snu nå.

1 Like

Ja da oppfyller vel gjerne TA seg selv igjen som den så ofte gjør da. :stuck_out_tongue: rart med det.

2 Likes

La den bare falle, så bestiller vi positiv melding fra SRC på mandag etter påske (tirsdag) :laughing::+1:

1 Like

Exactly :smile:

Vi kom ned til gapet fra veien opp, så nå må det lukkes?

Men…men…på HO sa de jo at den skal ned til 50-60? :sweat_smile: skulle vært så vel før meldinger, da hadde jeg stampa huset og bodd ute i pappeske Tekinvestor-style til i juni :laughing::+1: så Costa igjen i dag på Hegnar tv for å friske opp litt. :laughing:

1 Like

Gapet fra 75? Holder på å skaffe litt mer kapital nå men får nok ikke tak i før neste uke så spørs om jeg rekker å kjøpe på gæppet :wink:

1 Like

Jeg skjærte opp gjestesenga nå og fant litt mer og handle for. Går for at angrep er det beste forsvar og fyller på litt.

1 Like

Noen tro på at vi skal lenger ned på kort sikt? Jeg tar en gamble på det, selger litt og satser på å plukke det opp igjen på et lavere nivå.

Hva tenker dere?

Det er vel litt sånn Fiftyfæmti, som vi sier her i Finnmark? Hadde vi solgt på 90 (eller høyere) og kjøpt på 76 så ville vi hatt flere aksjer… men men. Hvis og men. Hadde tanta mi hadd balla, hadde ho vært onkeln min. Gammelt jungelord. :grin:

3 Likes

Like for jeg selger gjestesenga. Og det ene gjesterommet :joy: (

Ja, ender vel med å kjøpe tilbake på et høyere nivå og taper dobbelt. :stuck_out_tongue:

Tja, jeg burde tenkt den tanken for 14 dager siden. Kan nok fort være at den skal litt lengre ned, men jeg tør rett og slett ikke trade på det akkurat nå. Tapte noen kroner på det på veien oppover før jul. Plutselig så smeller det og da er det kjipt å stå på utsiden. Jeg skal kjøpe litt mer etterpå for å snitte ned litt.

1 Like

Det har stort sett vært min tradingstrategi tidligere ja, ikke å anbefale :smiley: Derfor sitter jeg, og handler mer når muligheten er der.