Jeg tar en for laget og sørger for litt oppgang i dag. Aksjen oppfører som regel motsatt av slik jeg handler.
fader, du kunne jo vente til saldoen min ble oppdatert da
Har bare mistet oppgang når jeg har gamblet på videre nedganger mens akjser har vært svært lavt priset. Sitte rolig, eventuelt frigjøre midler til å handle mere ved ytterligere fall er en bedre strategi tror jeg. Og heller gamble på trading når aksjen har en mer fornuftig prising i forhold til fundamentalt.
Argh, bare en halv handelsdag i morgen? Må.Skaffe.Kapital.
Går tregt når man virkelig trenger penger. Tenker å kjøpe 2-2.5k aksjer til.
Jeg er såpass tungt inne her nå at jeg aldri kommer til å selge. Ingenting har endret seg siden jeg gikk inn med all kapitalen jeg hadde da, så hvorfor skal jeg selge nå?
Jepp, stenger tidlig i morgen. Trudde jeg skulle få mer penger inn kl 12 men må vente til kl 16 kanskje.
Du kunne ikke ventet til imorgen da?..
Ser ut som Nano holder seg på 79,5. En liten oppgang da
Litt sånn imorra og før påske, så bestiller vi en melding første børsdag etter påske
Edit: Var litt rask der, de presset den ned til 78,75. Jæklarna…
Helt topp. Fikk inn litt frisk kapital på kontoen i ettermiddag så skal kose meg med en kopp kaffe og nano-salg i morgen tidlig
Ja du får nok handlet rundt 80ish imorra hvis det ikke kommer melding før åpning. Skulle hatt mer cash selv nå!
Det ville overraske stort om det skulle komme noen melding i morgen, med påskefri og halv handelsdag.
Jeg tror vi kan legge meldinger inn i kalenderen når den viser mai.
Selv solgte jeg meg helt ut for å trade litt i dag, men endte opp med å fylle på igjen. Status = 50 nye aksjer. Juhu!
Bra spottet med gapet, det tenkte jeg ikke på før du postet dette. Ser ut som det nå er tettet og at vi kan få en dobbel bunn. Både boilinger og RSI viste oversolgt i dag rundt 75.
Tror heller ikke på noen melding imorra, men tviler på at vi ser mai før det er kommet en melding eller flere.
Men, den som venter får se
Det er kun ni handelsdager igjen av April, så det er ikke så usannsynlig at det lar vente på seg. Ikke vet vi vel heller om meldingen vil bli mottatt positivt i markedet. Viktig å utvise litt edruelighet er det i hvert fall.
Edit: no = ni
Jo jøss, meldingene kommer når de kommer, ikke noe å gjøre med det. Har riktignok forventninger om positive meldinger da, etter det man har lest om selskapet og Betalutin hittil. Og enda større forventninger til juni selvsagt
Kommer vel tidligst melding om en eventuell Abstract i mai i hvert fall. SRC aner jeg mindre om, men håper nesten det kommer etter Lugano-annonsering. Tror det vil få større hype.
a) 1. Vi skal til Lugano. 2. Vi har killer resultater å vise frem.
b) 1. Vi har killer resultater å vise frem. 2. Vi skal til Lugano.
Kilde: http://www.lymphcon.ch/icml/website/index.php/scientific-program/abstract-submission
Jeg synes det er litt for få som merker seg at nå har ikke NANO guidet noe selv rundt SRC, det er ryktebørsen som har kjørt en frenzy rundt det. Før jul var jo NANO klokkeklare på ca når man kunne vente seg noe utspill fra SRC.
Har de ikke sagt noe om at SRC sin avgjørelse skal meldes? Er folk som Roy Larsen og andre som har sagt det hvertfall, husker ikke navnet på han andre. Og Costa sa jo at de kom med info så snart de har det?
Uansett, blir mye spekulasjoner her, får ta det med ro til vi får høre mer
Føler meg 99.99% sikker på at investeringen min vil gi en bra avkastning uansett, bare vært artig å få noe nytt og kursdrivende å "tygge " litt på
Det er Jonas Einarsson som har uttalt dette og han har ikke noe med selskapet å gjøre, i hvert fall ikke direkte. Han satt i styret i selskapet til 2014 og driver i dag med finansiering av kreftforskning gjennom Radforsk.
Han har trodd det ville komme noe i mars/april, men han vet ikke nødvendigvis mer enn andre som stikker fingeren i lufta her og på HO.
Kilde: /soundcloud.com/user-972208711/episode-10-radium
Fra 7.40
Var det Roy Larsen som sa at han forventet at SRC skulle møtes innen noen uker? det var den 28/2.
Men igjen, det blir bare spekulasjoner uansett.
Får smøre seg med både påskesolkrem og tålmodighet
Costa på q4 rundt 20/100: “Bear with us, we will let you know soon”.