Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Så ved etpar-tre positive meldinger imorra/til uka kan det bli saftige kursstigninger her :slight_smile:

Det tror jeg også Savepig. Samtidig har de nok tålmodighet til å ta det veldig med ro hvis de drar kursen for mye.

@Aksjesnila
Er vi helt sikre på at “first presenter” er NANO sentralt? Kan muligens være Dr. Kolstad / andre forskningsansatte som ikke er de raskeste til å videresende mail?

Småsparerne selger på vei opp, de store kjøper.

2 Likes

Er akkurat det jeg mener det er :slight_smile: Så jeg er enig i at det åpner for usikkerhet om tiden til melding fra Nano.

Det er vel likevel naturlig å anta at en slik person er klar over betydningen av slik info?

3 Likes

Fiffige lange trender kan trekkes opp både til krakkdagene i 2015 og fra oppturen startet igjen for et år siden.

1 Like

Positive tegn (teknisk)

• Kursen brøt gjennom 20-dagers snitt som en varm kniv i smør
  • MACD har gitt golden cross
  • RSI på småpene 56

Ønsketenkning: oppgang til 96 (sluttkurs) og fall tilbake til 89.50 for å samle krefter og bygge opp en OHS som vil ta oss 116 kjappere enn du klarer å si NANO! :smile:

2 Likes

JEg tror ikke MLI dekker short, isåfall er det megaklønete. Volumet dems er for lavt, virker mer som de prøver å dytte kursen oppover.

Hvis de skal dekke inn 300k+ aksjer så ville jeg også gått frem forsiktig… Problemet er at triggerne står i kø, det er utløst en rekke teknisk positive signaler og folk vandrer over fra TRVX og PCIB tilbake til Nano. Når alle som trodde den skulle ned til 60 kr innser den ikke kommer dit så må de på med joggeskoa… og sånn går nu dag’an :slight_smile:

Jo men måten de gjorde det på idag var ikke forsiktig, de bidro i stor grad til hele oppgangen.

Har du et forslag til hvordan de skulle gjort det i steden?

Og hva mener du med “Volumet dems er for lavt”? Hadde de kjøpt mer hadde kursen sluttet høyere.

De hadde EKSTREMT mange handler på mellom 100 og 150 aksjer. Og samtlige handler var initiert av kjøper. Det er oppskrift på hvordan man dytter opp en kurs :wink:

Det er langt mer sansynlig at det er noen som prøver å trigge en shorteskvis.

Får håpe på en skvis da, og noen gode nyheter imorra og til uka :smiley::+1:

2 Likes

@Oilimp - we are past hope. Nå er det bare å sitte rolig og se pengene rulle inn. Kan være lurt å logge av litt også, så du ikke får Cognacen i halsen på det som skal komme :slight_smile: Penger på gata som @Evilfreud ville sagt. Skjønner ikke flere ikke lastet opp men folk synes vel Nano fremdeles er “dyr”.

Jeg er klar for #uglyrich / @Duogdu

4 Likes

Jeg solgte jo litt i Nano for å kjøpe i PCIB når den falt… tar derfor bittelitt lenger tid å bli så inni granskauen #uglyrich :joy:

2 Likes

Pcib får vel også en rekyl etterhvert?
Men er fornøyd med å være all in + belånt i Nano da :smiley::+1: @Nocturne jeg må nok smake litt på whiskyen imorra, 20 år gammel McCallan :laughing:

3 Likes

Jeg solgte på slutten i går, så det var litt kjipt.

Oj, det var trasig…solgte du alt? Tok gevinst eller?

Oslo, Norway, 28 April 2017

Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) announces that an abstract reporting
updated results from the ongoing LYMRIT 37-01 Phase 1/2 clinical
study of Betalutin (177Lu-satetraxetan-lilotomab) in patients with
relapsed/refractory non-Hodgkins lymphoma (NHL) has been accepted
for presentation at the International Conference on Malignant
Lymphoma (14-ICML, June 14-17, Lugano, Switzerland). The poster will
be presented by Dr. Arne Kolstad, Senior Consultant in Medical
Oncology and Radiation Therapy at the Oslo University Hospital,
Norwegian Radium Hospital, and the studys Principal Investigator.

The abstract, LYMRIT 37-01: Updated results of a phase I/II study of
177Lu-lilotomab satetraxetan, a novel CD37-targeted antibody-
radionuclide-conjugate in relapsed NHL patients reports clinical
results available up until at the time of abstract submission (13
February 2017); updated results will be presented at the ICML
meeting.

8 Likes

Der var den, det var godt! God helg!

2 Likes

Sykt hva den går, frister å selge på 90-95, tror den faller igjen, eller hva sier menigheten? :grinning:

2 Likes