Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Jeg hadde satt salgsordre på 87,75. Gikk for å skifte en bleie. Pang. Usja!

1 Like

@Duogdu - jeg skal ikke selge en drit før Lugano :slight_smile:

6 Likes

Selger ikke en drit. Dette er så typisk Nano, laster opp en pumpehagle eller mitraljøse med pressemeldinger.

Kan fint kommer mer utover i mai.

6 Likes

Posteren inneholder data som var tilgjengelig 13. februar. Tenk hvor mye mer data NANO egentlig sitter på fire måneder etter…

1 Like

Ja, det mangler SRC-melding, så skal de på 2 konferanser neste uke! :slight_smile: + andre oppdateringer som kan komme før Lugano :slight_smile:
Selger ikke en aksje før vi er mye over 200, planen er å selge litt på over 300,så sitte på resten. Hvis jeg klarer :sunglasses:

1 Like

Skal sies at det er helt syltynne nettokjøp vi ser på listen i dag selv om omsetningen er ganske stor. Så det kan nok hende at markedet trenger mer data før de lar seg helt overbevise.

2 Likes
5 Likes

Slapt volum nå. Noen med utsikt over lunsjbarene rundt Tollbugata, begynner det å tømmes snart? :joy:

1 Like

Det er motstand på 96 som jeg skrev i chatten. Du vil ikke se den over 96 før SRC melding foreligger tror jeg. Til det er Lugano meldingen ikke sterk nok (de fleste av oss forventet jo dette, men godt å få det bekreftet! )

2 Likes

Caset er jo enda mer derisket nå, for meg hvertfall. Utrolig godt å få bekreftet det man “visste” fra før av. Nå kan vi vel bruke @Evilfreud sitt uttrykk penger på gata snart? :joy:
Filthyrich, uglyrich osv må vi nok vente en god stund på enda :slight_smile:

Bare å få litt handling over SMA50 på 90 ish er jo bra,

Kan desverre ikke ta æren for “penger på gata” Det er vel strengt tatt kun du og @Hakon som bruker det :wink:

Behøver ikke se den over 96 for min del, ønsker bare volum! :slight_smile:

1 Like

Bra det skjer ting her når Funcom ligger "nede":slight_smile:

Mon den kan stige lidt igen 15:30 når USA og Canada vågner, der er også et par konferencer i Boston fra den 3.-5. i næste uge eller vil den falde længere tilbage?

Alt kan skje. Teknisk støtte på 88-89. Jeg tør ikke trade denne nå. Sitter rolig.

tok tapet :confused:

Da valgte jeg å ta gevinst. Solgt alt på 93,50. Inngang på 79 så ble en pen gevinst :slight_smile:Håper jeg kan komme meg inn under 90.

5 Likes

gratz @kula

1 Like

Takker for det @Evilfreud☺Duogdu og Oilimp☺