Jeg hadde satt salgsordre på 87,75. Gikk for å skifte en bleie. Pang. Usja!
Selger ikke en drit. Dette er så typisk Nano, laster opp en pumpehagle eller mitraljøse med pressemeldinger.
Kan fint kommer mer utover i mai.
Posteren inneholder data som var tilgjengelig 13. februar. Tenk hvor mye mer data NANO egentlig sitter på fire måneder etter…
Ja, det mangler SRC-melding, så skal de på 2 konferanser neste uke! + andre oppdateringer som kan komme før Lugano
Selger ikke en aksje før vi er mye over 200, planen er å selge litt på over 300,så sitte på resten. Hvis jeg klarer
Skal sies at det er helt syltynne nettokjøp vi ser på listen i dag selv om omsetningen er ganske stor. Så det kan nok hende at markedet trenger mer data før de lar seg helt overbevise.
Slapt volum nå. Noen med utsikt over lunsjbarene rundt Tollbugata, begynner det å tømmes snart?
Det er motstand på 96 som jeg skrev i chatten. Du vil ikke se den over 96 før SRC melding foreligger tror jeg. Til det er Lugano meldingen ikke sterk nok (de fleste av oss forventet jo dette, men godt å få det bekreftet! )
Caset er jo enda mer derisket nå, for meg hvertfall. Utrolig godt å få bekreftet det man “visste” fra før av. Nå kan vi vel bruke @Evilfreud sitt uttrykk penger på gata snart?
Filthyrich, uglyrich osv må vi nok vente en god stund på enda
Bare å få litt handling over SMA50 på 90 ish er jo bra,
Kan desverre ikke ta æren for “penger på gata” Det er vel strengt tatt kun du og @Hakon som bruker det
Behøver ikke se den over 96 for min del, ønsker bare volum!
Bra det skjer ting her når Funcom ligger "nede"
Mon den kan stige lidt igen 15:30 når USA og Canada vågner, der er også et par konferencer i Boston fra den 3.-5. i næste uge eller vil den falde længere tilbage?
Alt kan skje. Teknisk støtte på 88-89. Jeg tør ikke trade denne nå. Sitter rolig.
tok tapet
Da valgte jeg å ta gevinst. Solgt alt på 93,50. Inngang på 79 så ble en pen gevinst Håper jeg kan komme meg inn under 90.
Takker for det @Evilfreud☺Duogdu og Oilimp☺