Grattis! Jeg sliter litt med salgsknappen
Edit: der letta jeg meg litt. Enten faller vi neste uke, eller så er vi 100+… tror jeg
Grattis! Jeg sliter litt med salgsknappen
Edit: der letta jeg meg litt. Enten faller vi neste uke, eller så er vi 100+… tror jeg
Gratulerer, en bra gevinst på kort tid! Aldri feil det
Lettet bittelitt av tradepotten min jeg også…Angrer allerede
Takker. Det samme har jeg gjort en del ganger. Fullt mulig den går videre. Håper jeg slipper å bruke joggeskoa når jeg skal inn igjen Uansett greit og ha en del cash tilgjengelig.
Aldri feil å ta gevinst Hvis den stikker så MÅ man jo ikke løpe etter heller?
Nei må jo ikke inn for en hver pris☺ Kjøper nok tilbake samme antall aksjer om den faller tilbake under 90.
Jeg solgte ikke
Vurderte det heller ikke
Jeg solgte 100 (feil knapp-stress:joy:) og kjøpte 200
For en gjeng vi er!
Skulle jo bare kjøpe 100 til gikk litt fort i svingene, men ble bare 39 kr fattigere på en kurtasje da
Mja, 39 x 2 vel? (salg + kjøp) ?
Jeg var for for første gang inne i NANO nå, inn på 89. Men det ble et foreløpig kort bekjentskap, var ute igjen på 95. Satser på at jeg kommer meg inn igjen til uka med samme pott
En lite lyspunkt når jeg i utgangspunktet er stuck i fun
Edit: for øvrig utrolig stressende å være inne i 2 aksjer som trades såpass mye som fun og nano med en fulltidsjobb ved siden av!
Jeg er enig med deg ifht. Funcom. Derfor jeg ikke klarte holde på aksjene jeg kjøpte i går. De røk ganske kjapt ut i dag. Men Nano er en helt annen story hvis du setter deg inn i caset. Det er folk som har kjøpt Nano på 12 kr som fremdeles sitter etter at den falt fra 129 (ATH) til 76. Jeg har vært litt inn og ut av Nano men er nå mer eller mindre all in - i allefall frem til juni når data i Lugano legges frem. Magefølelsen sier at det blir ekstremt bra og at kursen vil dobles ila. året (og ja, mange vil si det er konservativt).
Nei, var et ikke planlagt salg, 39 kr, og et litt større kjøp da på 200 aksjer, 39 kr til det var verd en god latter da
La på ca 2,8k aksjer, så jeg for første gang kom opp i 5- sifret antall aksjer, solgte de samme 2,8 igjen med et par kroner gevinst. Resten av aksjene er ikke til salgs før NANO er solgt… eller til jeg får høydeskrekk
Minner om denne - ca. dobling fra dagens kurs. Kanskje alt innen juli?
Tok denne fra APCL tråden:
Du bruker da akkurat samme tankegang angående Nano selv?
Nope. Ikke helt. Det er ikke guidet på når SRC meldingen kommer (mange trodde Mars, nå er vi i Mai i morgen). Ingen dato å forholde seg til.
Lugano meldingen var forventet, men det var langt fra sikkert de kom med, og ingen visste nøyaktig når denne kom.
Med APCL er det snakk om en artikkel som skal frigis på tirsdag. Så nøyaktig trigger tenker jeg må være innbakt. Nano har aldri datofestet noen triggere (utenom når de skal presentere resultater, men da er det ikke en trigger tenker jeg, for rally ofte kommer i forkant og ikke på selve dagen presentasjonen er. Du så det samme med PCIB når de la frem resultater).
En tidfested trigger kan være en veldig viktig trigger. Det er for eksempel oppgitt akkurat hvilken dato NANO legger frem oppdaterte resultater i Lugano, men det kan selvsagt være en gigantisk trigger allikevel.