Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Fylt opp kontoen med enda flere Nano-aksjer på tilbud :smiley: skullehattmercash.no :sweat_smile::+1:

3 Likes

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=427853

5 Likes

jippi! deilig!

2 Likes

YEEEEEHAAAAA!!! :smile:

Edit: fikk du kjøpt tilbake i dag @Wildkin ?

3 Likes

Heeeeeeeeeee-haaaaaaaw!!! :grin::grin::grin::heavy_dollar_sign::heavy_dollar_sign::heavy_dollar_sign: flaks jeg laddet opp litt mer i dag! :sweat_smile:

3 Likes

Woooohooo :smiley: :smiley: :smiley:

3 Likes

Jepp. Kjøpte meg inn igjen på dippen og litt i sluttauksjonen. 30 flere aksjer enn i går.

Edit: Måtte faktisk inn å sjekke om jeg faktisk hadde kjøpt… 35 flere ble det!

4 Likes

Deilig :slight_smile:

3 Likes

“This recommendation from the SRC
represents another important milestone for the development of Betalutin®, in
line with our strategy and established timelines. It supports the hypothesis
that a higher pre-dosing regimen may enable the use of a higher dose of
Betalutin®. The enrolment of new patients in Phase 2 provides the opportunity to
collect additional safety and preliminary efficacy data to support the selection
of the dosing regimen we will use in PARADIGME later this year.”

3 Likes

Nå banker vi inn til 150 til tirsdag, selger før Q1, kjøper onsdag morgen dippen og surfer inn til 200 mot Lugano? :poop::poop::poop:

Selger ikke EN aksje før Lugano! ( hvis den ikke går til sinnsyke kurser ala 250-300 før da) :sunglasses::+1:

1 Like

Hvilken kurs kommer den nærmest på denne meldingen? :smirk:

• 80
  • 90
  • 100
  • 110
  • 120
  • 130
  • 140
  • 150
  • 160

0 stemmegivere

Relief-faktoren skal ikke undervurderes

1 Like

Ja, håper bare det er nok trege folk til å gjøre døren trang :slight_smile:

Godt at noe går rette veien da, :slight_smile:️:slight_smile:️

Kan bare ikke unngå å irritere meg litt over at jeg solgte noe Nano kl 1450 idag for å snitte ned i Fun på 2,22. Erre muli! Story of my life siste uka. Bare å takke meg :joy:

Uansett…helt Konge med Nano! :smile:

3 Likes

Nja men det ble jo litt gevinst på de da :slight_smile: Skal ikke klage før vi vet fakta på mandag. Kan hende det ikke blir så kjempe trangt inn døra ved start. Vi får se :slight_smile:

1 Like

Tror den blir smal, men skal ikke klage. Var bare en tredjedel av tradedelen på en tredjedel av Nanoposten…:slight_smile:

3 Likes

1 Like

Hvem shorter Nano uten innsideinfo, det er jo galskap. Får håpe for deres del at de dekket inn i dag.

1 Like