Volumet i dag var “bare” 124 886.
Ja tenkte på det da jeg hadde trykket Svar. Stakkars shorterne
Blir j… trangt inn døren tror jeg. Veldig mange jeg har lest har vært skeptisk til denne dosen på HO. Blir lettelsesrally uten like. Husk den gikk til 110 før Q4 uten news. Hva tror dere skjer med news om at den høyeste dosen de har kjørt til nå er SAFE?
Nei, skal slutte å hausse mer. Er i allefall sjeleglad for at jeg har sittet rolig og lastet opp på dippene (siste kjøp på 78.50 og 79).
Så har vi en short satt på rundt 94/96 som skal dekkes inn. Er nok mange aksjer short som ikke synes i registeret også.
(Implisitt står det også at det mest sannsynlig blir denne dosen de velger for Paradigme. Husk de hadde ORR på 100% på denne dosen med 40mg predosering).
20/40 ga 100% ORR **
Ah, stemmer, de hadde en liten predosering der ja. Skal endre det.
Ellers enig i det implisitte. Donkeykong ser også det:
Innlegg av: donkeykong (19.05.17 18:43 ), lest 447 ganger
Ticker: NANO
Endret: 19.05.17 18:44
RE^1: NANO - 20/100 godkjent. Gratulerer alle Nanoeiere
Jostein Dahle:
“We believe we have identified an optimal dose regimen to take into a pivotal Phase 2 trial, which we expect to start this year.”
Luigi Costa:
“This recommendation from the SRC
represents another important milestone for the development of Betalutin®, in
line with our strategy and established timelines. It supports the hypothesis
that a higher pre-dosing regimen may enable the use of a higher dose of
Betalutin®. The enrolment of new patients in Phase 2 provides the opportunity to
collect additional safety and preliminary efficacy data to support the selection
of the dosing regimen we will use in PARADIGME later this year.”
2+2=4
SRC tar jo bort nærmest all usikkerhet i det korte bildet så vidt jeg kan se. Må da bli kursstigning på forventning frem til Lugano nå. …altså lite sannsynlig med sell on news
Kommer jo Q1 på onsdag, og podcast med Costa og Dahle samme dag (Radforsk?)
Og Jeffries-konferansen 6-9 juni, før Lugano. Er nok ikke negativt for kursen @Nocturne sist de var på Jeffries, gikk ikke kursen en del opp da også?
Det eneste som kan gi et potensielt skjær i sjøen, er Q1-rapportering. Det kan fort bli en liten dipp på onsdag og således en fin kjøpsanledning for shortere og andre som vil inn. Uansett ser vi en kurs mellom 25-35% innen Lugano. Tror nå jeg da.
Blir uansett et par deilige IPA’s ikveld. Gaming, pils og et lurt smil!
Du tror ikke q1 vil gi et løft da, med tanke på nylig SRC-melding så vil det nok snakkes litt om. Kan jo dryppe litt snacks der
Jeg tror q1 blir bra. Costa vil stråle.
You goddamn right son!
Tror Q1 har fint lite å si. Meldingen er driveren og det holder i massevis
Nå håper jeg markedet går i tenkeboksen og funderer på akkurat hvor mye fine data som kan komme i Lugano
Noen som har synspunkter på om en melding påvirker mest om den slippes fredag eller mandag morgen?
Nå virker bare mailen jeg sendte med spørsmål idiotisk. Så nå skal jeg sende en ny mail og spørre Luigi om ferieleilighet i Sveits. Hører de har fine alpinbakker der, selv om jeg ikke står på ski. Men noe må jeg jo gjøre på når Nanomillionene skal forvaltes…
Gjetter på at fredag medfører raskere oppgang ved åpning fordi flere rekker å forstå hva den innebærer.
Meldingen fra SRC kom vel fredag sist også, men da var det vel før åpning? Husker faktisk ikke helt.
Edit: http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=412742
Jeg tror det har lite å si da denne meldingen er såpass positiv og en melding flere har ventet på. Gjerdesitterne kommer til å hoppe ned nå og traderne kommer til å lede an. Kombiner det med shorten som skal dekkes inn og du har oppskriften på #RALLY