FTF sitt mandat er å forvalte egne penger, ikke ta ansvar for andres gambling i aksjemarkedet.
Hva er det som "forteller deg det i chartet?"
Bollinger?
Fint lite hopp på slutten i dag
Instinet handlet bra på slutten i dag ja.
Kudos til ballestørrelsen til de som tør å sitte short på denne bomben.
Må jo blitt kjøpt flere hundre tusen aksjer i sluttauksjonen?
377k. Shorten kan sånn sett (teoretisk) allerede være dekket inn.
Eventuelt kan vi børste støvet av en frase som jeg egentlig hater: “NÅ GÅR TOGET!”
@Savepig var det ikke shorten som ble dekket inn i slutten? TA av Nano på Hegnar i dag. Stein Ove mener Nano skal opp og teste ATH ved brudd på 99. Velkommen etter Stein Ove
http://www.hegnar.no/TV/video/1074c03a-00080348-c3e86168
@babyrage - er du inne?
Det kan ikke være handel fra det mye fondet som gikk inn i Nano fra i dag, som rocka sluttauksjonen?
Nye fondet? Mener du indexflyttingen?
Chartet er POTENT!
Sånn litt på øyemål så ser det altså ut som Nano nå skal opp til 115, før vi dupper en liten tur ned til 100 og deretter opp til 500-ish?
Indexflyttingen ja. Hadde visst vært en lik, helt sinnsyk sluttauksjon i dag i andre aksjer som også skal i samme indexen samtidig som Nano
Sånn % vis virker fallet større i Algeta enn Nano, men begge konsoliderte i en fallende trend før de brøt opp til nye ATH. Algetas største fall ser ut som fra ca. 210 til 130 - hadde vært en SYKT nice trade å vært med opp dit, solgt, og kjøpt tilbake nesten 100 kr billigere. Ah, Nano kommer nok til å by på noen utfordringer ifht. salgsknappen fremover! (Les = mange gode trade muligheter / gevinstsikring).
Synes det er mange likhetstrekk på skjemaene jeg. Noe av det mest talende for meg er å følge SMA200.