Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Håper vi får et kraftig tilbakefall på mandag så jeg kan kjøpe meg inn og være med på et etterfølgende kraftig forventningsrally før abstraktet frigjøres. :grimacing:

Rent teknisk tror jeg vi kan korrigere noe ned, men den bør ta i mot på støtten på 105. Likevel virker det som om det er posisjonering vi ser nå, og ikke trading og stigningen er jevn og fin, så ser heller ikke vekk fra at den bare går rett til emikurs nå.

#Nanoforliten

Mandag er det stengt pga pinse?

MLI pent nødt til å være med å kjøpe i dag.

Aaahhh fuck, godt at noen følger med. :joy:

Jeg tror egentlig ikke at vi korrigerer ned på tirsdag da abstraktet skal offentliggjøres på onsdag (?), så lurer på om jeg må dumpe en god porsjon Targovax i dag og hive meg på før det er for sent.

3 Likes

Hadde jeg klart å se noen case som er mer spennende de neste 14 dagene, hadde jeg nok sikret i dag. Jeg klarer dog ikke se noe case som har større potensiale de neste 2-4 ukene.

Edit: Dersom motstanden på 110 og 110,50 tas ut nå i dag, snakker vi emisjonskurs allerede i stenging. Tror nå jeg da… #fareforhaus

1 Like

Så er bare spørsmålet, burde jeg vente med å kjøpe i håp om at folk sikrer litt gevinst? Litt skeptisk til inngang på 110 kr atm. Hmm…

1 Like

Hvis du har fundamental tro på caset ville jeg kjøpt uansett. Skal du trade er det ekstremt vanskelig nå. Du kommer liksom akkurat midt på target for OHSen jeg skrev om sist uke. Nå kan den enten gå til 114 eller 105.

Der forsvant 1/2 poster på 20k+. Da tror jeg det er større sannsynlighet for 114…

Jeg var såååååååå nære å flytte alt fra Fun og over i Nano på 105kr i dag tidlig, men klarte ikke å ta tapet i Fun. :slight_smile: Angrer…

1 Like

Du bør vel kanskje ikke angre deg så mye at du gjør det nå. Ta et tap for å hoppe på et tog har jeg gjort for mange ganger og endt med dobbelt tap! :stuck_out_tongue:

Meeen… Nano er søren meg potent nå!

2 Likes

Styret ser ut til å ha troen i hvert fall ettersom de fleste velger en større andel RSU som honorar i stedet for cash.

Jeg skal ikke angre lenge, men når du sitter og tenker at det er too obvious, men ikke gjør det…og så sitter du der å ser “tapet” etterpå så ja, da stikker det litt :smile:

Fuck it, der var det gjort. :joy: Får heller øke hvis det går ned.

2 Likes

Det er jo en no brainer. De får aksjer til 0.20 øre pr. aksje? Seriøst?

Ble det inngang på deg?

Det er tydelig at posten på 22k aksjer ikke er ment for salg, men for å bremse farten. Flytter seg stadig 50 øre over ask.

De får kjøpe aksjer for 20 øre per aksje ja. Styrehonoraret blir delt på en volumvektet gjennomsnittspris 10 dager før generalforsamlingen. Ettersom denne prisen var 93,34 kroner og aksjekursen nå er over 110 så er det nok best å velge RSU ja.

De frasier seg styrehonoraret i kontanter mot aksjer i stedet, og det er positivt.

1 Like

Till skillnad från GiG där det är “ja takk, begge deler!”. Den kanske var lite över gränsen… :wink:

Jeg hadde faktisk ikke trodd den skulle så langt tilbake nå. Den som hadde hatt edge og solgt på 112 for å kjøpe seg inn igjen på 107 hadde gjort det godt. Det gjorde ikke jeg.