Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Tør virkelig ikke å trade denne. Plutselig skyter den fart.

Tør heller ikke trade denne selv om den overshootet mitt tekniske target for formasjonen. Tror nå på konsolidering i ny range før nytt legg opp. Tjener cash uansett så lenge man er rolig så… litt ekstra er alltid greit men jeg tør ikke ta sjangsen for å tjene noen tusen ekstra og gå glipp av antall aksjer jeg nå har… :slight_smile:

1 Like

Har tro på at den skyter ytterligere fart på tirsdag i og med at det kan komme kursdrivende nye data i abstractet som offentliggjøres onsdag.

1 Like

Ble jo faktisk litt volum til slutt selv om den gikk ganske trått lenge. 550.000 før vi stenger?

1 Like

Tror ikke vi ser 550.000, med mindre selgerne fortsetter å dominere. Akkurat nå er det ikke kjøperne som styrer showet her.

Nåja, var vel bare et par dager siden det plutselig gikk 400.000 i sluttaksjonen :slight_smile:

De får ikke aksjene til 20 øre. Det er aksjens pålydende verdi, som er noe annet

Hvor mye får de aksjene for da?

kan være siste 7 dagers gjennomsnitt, evt dagskurs den dagen de blir enige. kommer litt an på avtalen de har med selskapet.

Aksjer til 20 øre? Ja takk, satser gjerne 100K til da :smiley:
God plass til 500.000 nye Nanoaksjer!

1 Like

Mumles om NANO inn på OBX???

1 Like

Hehe, hva var den omsatt for i dag?

Edit: Fant ut. 51 908 080 kroner i dag. Nr 13 på det norske marketed. Om den fortsetter sånn så er det jo faktisk ganske aktuelt. XD

1 Like

54 921 930 i omsetning i dag. Nano skal visst inn på OBX ja, sjekk Funcom småprat-tråden @Savepig :slight_smile:

Edit: Link her https://www.nordnet.no/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=131233054&sourcecode=tddelayed&_ga=2.235045061.574365288.1496327599-1268240694.1488445271

Potensiale de neste 2-4 uke kan Bergen Group være en kandidat, men det er mer sjangsespill mtp 33% for at de lander Fregattkontrakt verdt ca dobbelt av selskapsverdien.

1 Like

Gikk inn med en liten (lytte) post her i dag. Noe høy inngang men blir kjekt å lære litt om Nano spesielt og bransjen generelt. Har på følelsen at det er flere som meg som har stor andel av Funcom og Nano i porteføljen :sweat_smile:

1 Like

Det står jo i pressemelding. Leser du den ser du at dette er en avlønning av styret og hvordan avlønningen gjøres. Styret kunne muligens valgt å ta ut mer cash, men antar at de ser stor gevinst i å få så mye som mulig i aksjer. GF må jo godkjenne dette, så styret kan ikke sitte å gi seg selv hva som helst. Aksjene er forøvrig da i denne avtalen priset til kr 93,94. Hvordan de har kommet frem til det står også i melding

Pålydende er relatert til aksjekapital og ikke markedsverdi.
https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=97577757&fks=97577757

1 Like

hva har pressemeldingen med finn.no til felles?:slight_smile:

1 Like

Hmm…Investerte mine første kroner i Nano i dag, men ser at jeg må lese meg opp på selskapet da jeg ikke visste at de også driver m fritidseiendom :joy:

2 Likes

Det var et godt spm som jeg ikke er i stand til å svare på. Må innrømme at jeg her har blitt kraftig lurt av clipboard på tlf min. Det har selvsagt like lite sammenheng med hva pålydende er som at styret i Nano får aksjer til 20 øre…
Her var vel lenken, ikke sikkert alt kommer like klart frem der heller , men pålydende er da ikke aksjene markedsverdi (normalt sett, der finnes sikkert tilfeller der den er der også)

2 Likes

Takk for svar! Kul hytte btw :wink:

1 Like