Tør virkelig ikke å trade denne. Plutselig skyter den fart.
Tør heller ikke trade denne selv om den overshootet mitt tekniske target for formasjonen. Tror nå på konsolidering i ny range før nytt legg opp. Tjener cash uansett så lenge man er rolig så… litt ekstra er alltid greit men jeg tør ikke ta sjangsen for å tjene noen tusen ekstra og gå glipp av antall aksjer jeg nå har…
Har tro på at den skyter ytterligere fart på tirsdag i og med at det kan komme kursdrivende nye data i abstractet som offentliggjøres onsdag.
Ble jo faktisk litt volum til slutt selv om den gikk ganske trått lenge. 550.000 før vi stenger?
Tror ikke vi ser 550.000, med mindre selgerne fortsetter å dominere. Akkurat nå er det ikke kjøperne som styrer showet her.
Nåja, var vel bare et par dager siden det plutselig gikk 400.000 i sluttaksjonen
De får ikke aksjene til 20 øre. Det er aksjens pålydende verdi, som er noe annet
Hvor mye får de aksjene for da?
kan være siste 7 dagers gjennomsnitt, evt dagskurs den dagen de blir enige. kommer litt an på avtalen de har med selskapet.
Aksjer til 20 øre? Ja takk, satser gjerne 100K til da
God plass til 500.000 nye Nanoaksjer!
Mumles om NANO inn på OBX???
Hehe, hva var den omsatt for i dag?
Edit: Fant ut. 51 908 080 kroner i dag. Nr 13 på det norske marketed. Om den fortsetter sånn så er det jo faktisk ganske aktuelt. XD
Potensiale de neste 2-4 uke kan Bergen Group være en kandidat, men det er mer sjangsespill mtp 33% for at de lander Fregattkontrakt verdt ca dobbelt av selskapsverdien.
Gikk inn med en liten (lytte) post her i dag. Noe høy inngang men blir kjekt å lære litt om Nano spesielt og bransjen generelt. Har på følelsen at det er flere som meg som har stor andel av Funcom og Nano i porteføljen
Det står jo i pressemelding. Leser du den ser du at dette er en avlønning av styret og hvordan avlønningen gjøres. Styret kunne muligens valgt å ta ut mer cash, men antar at de ser stor gevinst i å få så mye som mulig i aksjer. GF må jo godkjenne dette, så styret kan ikke sitte å gi seg selv hva som helst. Aksjene er forøvrig da i denne avtalen priset til kr 93,94. Hvordan de har kommet frem til det står også i melding
Pålydende er relatert til aksjekapital og ikke markedsverdi.
https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=97577757&fks=97577757
Hmm…Investerte mine første kroner i Nano i dag, men ser at jeg må lese meg opp på selskapet da jeg ikke visste at de også driver m fritidseiendom
Det var et godt spm som jeg ikke er i stand til å svare på. Må innrømme at jeg her har blitt kraftig lurt av clipboard på tlf min. Det har selvsagt like lite sammenheng med hva pålydende er som at styret i Nano får aksjer til 20 øre…
Her var vel lenken, ikke sikkert alt kommer like klart frem der heller , men pålydende er da ikke aksjene markedsverdi (normalt sett, der finnes sikkert tilfeller der den er der også)
Takk for svar! Kul hytte btw