Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Det nå være lov! hehe :slight_smile:

Sier noe om hva folket her planlegger å bruke gevinsten på? :joy::joy::joy:

Dessverre ikke min. Når jeg casher inn mine nano-aksjer går jeg heller for et litt slott

Dette var jo det neste Algeta, så det blir nok å satse absolutt alt på det neste Nano!

1 Like

når det snør ute i juni, ja da vet vet man hva man skal bruke gevinsten på. kåk i varmere strøk :slight_smile:

2 Likes

De får ikke aksjer til 20 øre selvsagt, i stedet for styrehonorar kan de velge aksjer for en snittpris av de 10 siste dagene. I dette tilfellet var det vel 93,94 kr :smiley:

1 Like

Jeg hadde vært betydelig mer bekymret dersom de ønsket en betydelig større andel av godtgjørelsen i cash

2 Likes

Dnb sier så! De pleier vel å ha rett her. Tror ikke omsetningen i NANO dabber av fremover heller.

1 Like

Nei, vil tro både omsetningen og kursen vil øke framover :sunglasses::+1:

Jeg skal ha feriehus i sør-frankrike. Slott tror jeg ikke jeg får råd til - mye vedlikehold med slott også :smile:

Du er ikke Marve fra APCL trådene på HO forresten?

3 Likes

Nope, det er ikke meg. Synes ikke HO er noe særlig, det er for mye tull der;)

2 Likes

Henter inspirasjon :wink:

2 Likes

Flere som venter spent på børsåpning imorra? :sweat_smile: jeg tror fort kursen tipper over 120 denne uken, kanskje over 130 før fredag 16/6. Spent på uka etter Lugano også, fra man. 19 og utover.

1 Like

Jeg ser frem til den uka her. Abstracetet som skal presenterers i Lungano kommer vel på onsdag også :smiley:

1 Like

Onsdag 18:00 CET :sunglasses:

2 Likes

Ja, det er vel noe nytt for markedet der, selv om info/data på det er fra midten av februar. På Lugano presenterer de oppdaterte data mellom februar og Lugano.

Chartet ser i allefall veldig bra ut. Nyt turen gutter! :smile:

2 Likes

Det er mulig dere allerede har diskutert det i innsiderdelen, men da dukket det opp en ny shortposisjon 02.06.

Enda flere aksjer som må dekkes inn. Ja takk?

3 Likes

Kan vi forvente data fra 20/100 arm 4 i posteren som offentliggjøres i morgen (?) kl. 18.00? Abstractet skulle sendes inn senest 15. mars, mens vi fikk oppdatering fra SRC en god stund etter dette.

Kan nedsalget til enkelte hus; Nordea Finland, PAS, DNB for klares med:

• noen har lånt ut aksjene sine for shorting og/eller
  • enkelte venter at vi ikke får data fra arm 4 i posteren, mens dataene slippes i Lugano, noe som kan føre til en liten dipp fra og med torsdag og til tirsdag-torsdag kommende uke?

Er jeg helt på jordet?

Ekstremt knotete og dårlig formulert. Sitter med en ilsint kid som nekter å spise, nekter å sove og er kjempetrøtt og kjempesulten. :poop:

Du er nok ikke helt ute å kjører. Kursen stagnerte jo litt idag. Uten å ha finlest hvilke hus som har kjøpt tipper jeg salg domineres av typiske småsparer amatør hus mens proffene selger. At shorten øker… kan jo også være en indikasjon på hva proffmarkedet tror.