Uff. Det er 99% sikkert feil. Skal stå “20”.
Jeg skjønner VIRKELIG ikke at TDN får lov til å holde på slik. Elendig kvalitet på det de produserer.
Uff. Det er 99% sikkert feil. Skal stå “20”.
Jeg skjønner VIRKELIG ikke at TDN får lov til å holde på slik. Elendig kvalitet på det de produserer.
Ja, jeg er klar over det, og det er mulig at de allerede har søkt om BTD, men syns det virker merkelig å søke før de har fått kartlagt effekten av 20/100, som potensielt kan bli doseringsvalg for Paradigme. I tillegg vil de ha en mye sterkere søknad hvis de venter litt slik at de har både effekt- og sikkerhetsdata fra alle de 57 pasientene, gitt at de siste 12 pasientene ikke byr på noen negative overraskelser.
Og sånn bør det også være. De har et ansvar for å drive med forskning og levere resultater primært og bare adressere markedet sekundært. Som Costa sa under CC så har de ikke ansvar ovenfor hvordan markedet reagerer. Han kunne lagt til “markedet forstår ikke Nano…”
All i wanna say is that they dont really care about us…
Ja du har helt rett, det var det jeg mente. Fullfinansiert frem til go to market.
Så enten vil vi i midten av 2018 se at data fortsatt er sterke i PARADIGME, og da vil jeg være sjokkert om ikke kursen er minst 150, eller så er dataene plutselig dårlige, og da kunne ingen taktiske grep ledelsen gjør redde kursen uansett.
Jeg tror kursen vil være 150 (minst) ved BTD + oppstart Paradigme.
Den eneste grunnen til at kurs 80+ nå overhodet kan virke kjip er jo den syke spiken før jul. I juni i fjor virket det jo langt opp til 60.
Men det blir en stund å vente nå desverre:
23.08.2017
Quarterly Report - Q2-2017
27.09.2017
Capital Markets Day
Solgte på 106, inn igjen med halvparten av det jeg solgte på 99. Summa summarum OK, men nå er det bare å komme seg ut. Jeg tror vi kan få en liten reaksjon opp i morgen, men jeg skal ut så fort råd er.
Tror du den går langt ned før evt opp igjen?
Just another day in the office…
Tror det kan bli trått de neste månedene. Jeg håper vi kan få en dead cat bounce i morgen så jeg kommer meg ut billig.
Med mindre dagens melding egentlig er bad news forkledd som good news (og jeg ikke skjønner det) har lite forandret seg og det lange perspektivet er intakt. Jeg har fortsatt trua to-tre år fram i tid, og skal ha aksjer, bare mye billigere enn 99,-.
Jeg tviler egentlig på du vil se 99 i nær fremtid. Muligens 95 i morgen. Tenker selv om jeg skal lette meg litt i morgen men så har jeg ikke særlig behov for pengene nå… tenker det kan være litt risky mtp. BTD søknad som en joker ingen forventer. Nano har for vane å overraske
Har stor del av porteføljen i Funcom, men tok en mindre (lytte) post i Nano i for et par uker siden. Har også et par andre aksjer med lavere risikoprofil…men uansett er fasiten for dagen i dag isolert sett ganske så rød.
Leser nå litt på “nonameforum” hva som postes om Nano i dag og ser på en måte samme stemning der som Fun delen av “nonameforumet” hadde umiddelbart etter at kursen i Funcom droppet. Slik sett rister jeg på hodet og føler meg litt “visere” og at jeg har lært noe av Funcomferden… samtidig irriterer jeg meg over at jeg ikke analyserte “trigger” adferden i Nano før Lugano riktig. Er vel dermed i ferd med å gå “long” i lytteposten min også hehe. Slår meg stadig at jeg roter det til psykologisk.
Noen som har tanker på om en bør selge seg ut nå med tapet og finne noe annet? Eller bør en bli for å “lære” Nano?
Enig. 99 har jeg ingen tru på, håper på >95.
Takker! Da venter jeg litt og ser…
Ser jo greit ut egentlig. Satser på at det var en overreaksjon jeg. Generelt positiv til Nano, irritert på meg selv bare at jeg ikke fikk tradet på denne muligheten. Satser på vi er tilbake på 105 om kort tid før ferden går videre mot ATH når Paradime starter og folk har fått rista sommerferien av seg
Jeg blir nok bare å sitte rolig med mine aksjer, vi fikk jo tross alt bare bra nyheter og dermed mindre risiko i Nano. Kursen kan nok fortsette sin jojo turne framover, men de kan når som helst slippe nyheter. F.eks Breakthrough Therapy Designation godkjent, evt fast track, Paradigme, og andre sykdommer de forsker på. Mindre risiko kan åpne for større fond inn osv.
De kan også annonsere en partneravtale, evt oppkjøpstilbud, selv om det siste nok vil ta litt lengre tid før det kommer. Men man vet aldri. Dagen i dag var hvertfall en kolossal overreaksjon.
Nå ligger lydopptak fra conference call ute på nett:
http://www.nordicnanovector.com/investor-relations/reports-and-presentations/presentations/2017-2
I løpet av Q&A sesjonen mottar de et spørsmål om de syv pasientene fra 20/100 i arm 4 er en del av effektdataene. Er det noen som klarer å høre om hun sir at alle 7 er med eller om det kun gjelder noen av de 7? Det virker som linjen brytes midt i svaret hennes, så jeg har problemer med å høre hva hun faktisk svarte. Noen som vet?
Jeg har ikke hørt på opptaket, men i CC da jeg ringte inn sa hun at noen av de er med, men ikke alle.