Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Leste du innlegget mitt? De har endret mening i dag. Endelig dose bestemmes ikke før paradigme. Starter paradigme med to doser

Ser det var likt på Jefferies presentasjonen også

Så kanskje jeg blander.

Tidligere var dose decision tegnet inn foran first pasient.

Jeg tolker ikke bildet ditt over som noe annet enn at dosevalget også blir i 2h, jeg

Ble nok lurt av endret utforming her, beklager.

Når så vi de pre-kliniskee resultatene til Humalutin sist? Begynne vel å bli en stund siden.

Sånn ca. mcap til Nano pr. i dag da :slight_smile:

Vet du om de da regner bare 3FL (antar det) ?

:frowning:

6 Likes

Haha, så det tidligere i dag. Denne Daniel Kim høres veldig ut som Luigi Costa, kanskje noen innsidere skjuler seg bak profilen? :joy:

Men Savepig, du er ingen biotechnician så jeg kan dessverre ikke høre på deg.

Håkkei. Da fant han ut hvem han vil legge skylda på for at kursen går ned :smile:

det er det samme på Shareville Savepig

Kanskje de postene der, copypastaen, er en effekt av noen som engster seg for hvem som kjøpte i dag om en finleser litt på meglerandelene? Er vel ingen hemmelighet at mange kortsiktige anbefaler short/ salg om dagen. Ikke fordi nano gjør det dårlig på noe vis, men det er forventet en stille periode, kanskje. Tenker hold/kjøp selv. Men må avvikle ferie før jeg kjøper mer.

MA200 idag, en pivot reversal her og det kan se bra ut igjen, men akkurat nå ser det meget sketchy ut. Kan brune skikkelig på nedsiden visst denna ryker. Viktige fib nivåer er på 70 kr og 56 kr.

1 Like

Tre tenkelige scenarioer:

• Kursen tester forrige bunn (75ish) og får rekyl opp.
  • Kursen får rekyl opp fra 200 dagers (ca. nå)
  • Kursen går til 93.50-95, danner en høyre skulder i en HS?

Umulig å si. RSI er veldig oversolgt og jeg skrev på chatten i dag at jeg så for meg en bunn rundt 83.50. Den gikk lavere enn dette intradag tror jeg, men hentet seg inn igjen. Så gjenstår det å se i morgen og fredag om alle nervøse har solgt seg ut eller om den fortsetter ned.

Synes det er grenser for hvor langt ned den skal også. De har jo ikke akkurat levert noe dårlig, men samtidig tenker jeg at det eneste som kan gi kursen et skikkelig løft nå er melding om BTD.

Jeg selger uansett ikke før jeg er i pluss, så får det ta den tiden det tar :slight_smile:

4 Likes

Ikke noe scenario hvor kursen skal ned?

1 Like

Joda, men enten 75 som bunn, eller retrace til 93.50 og høyre skulder med target 75 som bunn. Begge bear scenarioer. Men jeg ser virkelig ikke for meg at den skal lavere enn 75 fordi:

a). Det var bunn i forrige tørkeperiode.
b). Nano caset er sterkere nå enn da.
c). Kursen hadde større grunn til å falle da enn nå (inside-salg)

Hvis kursen kommer lavere enn 75 så kommer jeg til å selge fordi det da vil være ekstremt langt ned til neste støttenivå (56-60 kr), og jeg vil tro det er noe alvorlig galt med selskapet jeg ikke har fått med meg :smile:

Så tror jeg også Nano da begynner å bli såpass billig at folk begynner å kjøpe igjen, tørkeperiode eller ikke. Men på kort sikt tror jeg det eneste som kan løfte kursen er en ny melding, som ingen forventer.

2 Likes

70 og 56 ligner veldig på 67 og 53 som jeg har pekt på tidligere. Vil si ingen muligheter er off the table akkurat nå.

Synes kjøperlisten antyder at vi nærmer oss en bunn igjen.

1 Like

Det er jo i det hele tatt merkelig denne utviklingen hvis man tenker seg om. Kursen er lavere enn i desember i fjor før Dahle-dippen og vi har positiv SRC melding og 70% ORR og 29% CR på et bredt antall pasienter som er 65+ år og har vært gjennom minst 2 (opp mot 8) tidligere behandlinger uten effekt. 87% opplever reduksjon i tumor.

Kursen kan leve sitt eget liv, jeg er trygg på at det vil lønne seg å sitte i ro til slutt. Når den strategien fungerte i Funcom, så må den også fungere i Nano :smile:

4 Likes

Fin bounce på SMA200 denne gangen, og vi kan jo håpe på litt medvind fra IBB og XBI.

Ikke glem feriepenger på konto! Mange som skal handle i morgen… :slight_smile:

Skattepenger også :wink:

1 Like