Jeg tror på test av 90 (50-dagers) i chartet. Brytes denne kan aksjen gå opp mot 20-dagers og 98 kr. Her oppe blir syretesten. Brudd på 98 vil signalisere (og annulere) HS formasjonen, mens vending her og ned under 90 igjen vil bekrefte formasjonen og gi potensielt fall mot 78 (teknisk).
Selvfølgelig, avvakter bare og ser. Får se hvor stor impact konsolidering og insider kjøp har på disse nivåene. Jag har sagt 50-70 kr i hele 2017. Jag er fornøyd med noen prosent opp #bigsizefriday
Jeg tror du er overoptimistisk med så lave kurser, som jeg har sagt før, jeg tror ikke på kurser stort lavere enn 75 (sluttkurser) før det foreligger ny melding som tar aksjen opp mot 150-200 ila. året (men kaffegrutene våre er nok ulike. Vi får se hvilke kaffebønner vi bør satse på
).
Haha, der lo jeg faktisk høyt
Skikkelig svak idag.
Lol. Omsatt 3mnok
Svak som i fel riktning
Hva er feil retning? Du vil ha den lenger ned? Som sagt tror jeg den skal lenger opp før den evt. skal lenger ned. Håper å kunne få en retrace tilbake til 93 og en overshoot mot 96-98.
Vill ha den opp selvfølgelig
Ah, stemmer, du er jo inne igjen. Det var kanskje litt prematurt. Men jeg er betrygget pga. liten omsetning. Vil også tro insidekjøpet psykologisk danner en liten bunn rundt disse nivåene?
Kom inn rundt 83 så det er all good, MA og insider kjøp er forhåpentlig nok støtte under 82, men tight stopp finns. Vill se minst 92-93 innen jag skalar ur 50%.
Å FOR en omsetning
Noen av dere vet jo jeg er stor tilhenger av IF metoden. Har lenge vært spekulert om den direkte årsakssammenhengen mellom høyt inntak av sukker og prosessert mat og kreft. Fascinerende da å lese saker som denne:
http://casereports.bmj.com/content/2015/bcr-2015-211582.abstract
Kan IF-metoden være Betalutin’s skjulte konkurrent?
God helg!
En case report er ikke mye å henge i granen. Men har selv kjørt periodisk faste siste 7 åren, så selvsagt er jag litt bias
Det var en spøk of course Men det er mye spennende forskning som gjøres nå på sammenhengen mellom glucose og kreft, og spesielt da hvordan ketose-baserte dietter kan forhindre kreft. Er enig i at 1 svale ikke gjør en sommer
Kun en gang det siste året rsi har brutt under der vi er nå.
En ting man kan ta med seg fra Lugano og som selskapet også fokuserte på er resultatene innenfor FL. I perioden fra abstractet og frem til Lugano så var antallet pasienter med FL som var evaluert for efficacy økt med 7 stykker.
Av disse 7 som hadde FL, så responderte hele 6 av disse kan man regne seg frem til. Dette gjorde at ORR økte fra 65 % til 70% for denne sub-populasjonen som da er målgruppen i PARADIGME.
Disse resultatene hadde sagt mye mer om man hadde visst noe om hvorvidt de som fikk 20/100 var FL-pasienter eller ikke, men uansett så var utviklingen for denne viktigste sub-gruppen lovende.
Hvordan har du regnet deg frem til det? Forutsatt at ‘respondere’=overall response rate, gir det ORR på 86%. Det er knallbra og for min del ikke helt uventet. Men fortsatt lite tallmateriale.