Dobblet mitt innehav idag. Så nå vill jag se rekyl oppover. Show me the money Nanooo!!
Gikk inn i Nano for første gang nå på 76,00. Satser på at det var en ok inngang.
det er meget godt timet håper jeg! Gratulerer foreløpig!
Håper det. Har ventet på at den skulle nå 76 siden fallet startet, med plan om inngang om den gikk så lavt.
Jeg får inntrykk av at du følger selskapet tett? Hva er de potensielt mest kursdrivende triggerne det kommende året?
Blir reprise av 18.04 dette? Kurset falt til 75 intradag og sluttet på 76.75.
Derfra gikk den til 109 på 2 mnd.
Kortsiktige triggere (inneværende år):
- Dosevalg Paradigme
- Oppstart Paradigme
- BTD innvilgelse
- Oppstart 3 andre studier
Sånn on top of my head.
Kursmål 2017: 160 kr (mitt kursmål).
Hadde gjort seg med et innsidekjøp til nå:)
160,- ila. året høres fornuftig ut!
Husk at sommersesongen er treg, skal mye til for at det skjer veldig mye nå fremover.
Da er jeg mer redd for at flere og flere støtter kan ryke i mellomtiden.
Derimot kan voldsomme ting skje når nyhetsstrømmen tar seg opp.
Aksjen har støtte på MA 50 samt er oversolgt. Får håpe det er nok!
Den blå er MA50
Men er enig i at vi nå fremstår teknisk oversolgt.
Aksjen gikk fra 79 til 93 på to dager i april uten noe nyheter.
Alt kan tydeligvis skje i dette selskapet.
Nesten godt å ha turen ned til 75 overstått.
Ah sorry, jag bruker ikke daglig graf for swings, kun intradag handel sammen med 60 min. Min plan nå er en lang swing, forutsatt vi ikke bryter ned då er det selvfølgelig en stopp som ligger.
Men i ukentlig graf har vi MA 50 støtte.
@Savepig m.fl
Vi så bunnen 18.04 da den gikk 75 intradag og sluttet på 76.75. I dag var intra low 75.60, men sluttet høyere enn 18.04. Tydelig at det var mange gribber som sirklet rundt vær kjære skadeskutte aksje på 75 nivået. Men nå som gribbene er forsynt så tror jeg på en blå dag i morgen. Frykten man opplever med en gang man er ute av Nano er egentlig eklere enn å være inne og sitte på berg-og-dalbanen. Ikke?
Jeg er helt høggrolig, pga det fundamentale selvsagt. Det er jo betraktelig bedre enn før jul f.eks, og vi vet jo kursen da!
Eneste jeg har lurt på å gjøre er å skaffe midler til 2-3000 aksjer til. Har penger til et par hundre nå, men det blir liten forskjell både på snittet og antall aksjer av det.
Fortsetter den ned så blir det nok en vurdering om jeg må belåne ja
Alle starter smått. Det er ingen forskjell på å gjøre 50% gevinst med 1000 NOK eller 100.000 NOK. Det er ikke antall kroner som teller, det er prosenten, og muligheten till å gjøre det samme hvert år in og ut som avgjør din formue om 10 år.
OM holding har lettet på sin beholdning til 2,77%
Sant, men jeg har nesten 10K Nano allerede, så da bruker jeg de 20K ekstra jeg har på ny gressklipper og litt feriekos
200 ekstra aksjer i den store sammenhengen er ikke mye. Men igjen, noen her og noen der blir jo mange til slutt.
Men som sagt, har godt med aksjer føler jeg, og tror kanskje bunnen er nådd og den snur litt opp igjen.
Skulle den fortsette ned uten grunn derimot, så blir jeg å vurdere å belåne kåken litt og ladde opp flere aksjer
Kan prøve å swingtrade litt med noe av det du har. Litt hver dag kan bli veldig bra. Er nok akkurat som blackjack… blir overmodig også går det i dass så det synger. Jeg hadde litt flaks i dag. solgte unna noe på 79.8 og fikk det tilbake på 76,25 og 78.
Prøvde meg såvidt på det i februar i noen aksjer, gikk ikke bra nei jeg investerer, og evt snitter ned ved anledning. Solgte noe med gevinst på 99 ca.
har hatt blanda hell med det jeg også. men var VELDIG gøy i dag Har ikke mer å putte inn akkurat nå så da er det eneste mulighet til å nå målet til enhver tekinvestor, nemlig #uglyrich