Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Selvsagt en Robotklipper da. Alt annet er galskap i mine øyne, etter en måneds tid med Robomow mc800 på tilbud hos Power til 7000…
Verdt hver krone, og veldig ok med app.
Dette var dagens reklame og avsporing😀

Ouch, Den type nedsalg kan vi fint klare oss uten.[quote=“tekdude, post:4083, topic:560, full:true”]
OM holding har lettet på sin beholdning til 2,77%
[/quote]

Hvor mange aksjer / prosentandel av posten hans er dette?

500.000 stk ganske nøyaktig

Utlånt for shorting?

1 Like

Er ikke det nesten halvparten?

Kan vel godt være utlån til shorting? Vil nesten tro det.

Det er definitivt en mulighet. Men jammen ikke godt å vite. :wink:

Vel, jeg har lest og forstått at tålmodighet også kan være nøkkelen i aksjemarkedet :slight_smile: Jeg holder meg rolig, siden tradingen ikke er noe for meg. Men moro hvis du klarer å tjene på det, bygge opp flere aksjer i Nano, eller mer cash da?

Blir fler aksjer :slight_smile: Cash er kjedelig. Planen var å la ting bare være helt rolig frem til ferien var over, men sånn ble det ikke. Får bruke dagen i dag til å komme tilbake on track. Tror jeg gjorde 100 nanoaksjer i går.

1 Like

Fra Investtech Aksjenytt:
Nordic Nanovector (NANO) endte sterkt opp til 78 kroner, tilsvarende en oppgang på 1.24%. Aksjen har med dette stigit for fjerde dag på rad. Aksjen utløste et kjøpsignal ved bruddet gjennom støtten ved 77.80 kroner i en dobbel-smil-øre-nese-hals formasjon. En videre oppgang til 480 kroner i løpet av 11 måneder indikeres.

9 Likes
2 Likes

Synes dette er merkelig. Han selger helt på bunn, her tror jeg det ligger noe mer bak.

Om det er tvangssalg, utlån etc. vet jeg ikke.

1 Like

hoho, litt av en auksjon!!

1 Like

Høres litt for bra ut til at det kan være tilfelle… Man må ta alt som står på HO med en stor dose salt. Personlig gidder jeg ikke lese der lenger.

Jeg er ikke sikker på om dette behøver å være noe annet enn at store investorer synes børsen ligger an til et fall og derfor skreller ned.

Att en investor med massive gevinster på mångmiljoner selger spiller vel mindre rolle? Ska ikke de få lov å garantere sina gevinster like mye som oss dødlige? Vi hade alle gjort detsamme.

Tull å tøys.

2 Likes

Hoho, litt av en auksjon!!

1 Like

Aksjen holdt emot idag, sterkt avslutt på dagen! Lagt opp for en god dag imorgen :money_mouth_face:

1 Like

Ser det gikk en del på close ja, så da er det vel videre opp i morgen. Dekkes shorten nå? Noen som vet? Rent teknisk håper jeg pullback til 93.50…:slight_smile:

1 Like

La inn kjøpsordre på 76.5 i går og utvidet antallet mitt med 40 %. Ser ut som jeg traff bra med den.

4 Likes