Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Det velkjente 230-dagers snittet gir solid støtte.

Bare zoom ut og smekk på logaritmisk, så blir chartet bullish.

Klart for reversal.

5 Likes

Jeg tror fallet vil fortsette litt til. Den siste måneden har stort sett vært bestående av annenhver med fall og oppgang, med stadig lavere bunner. Motstand på 67 ved den fallende trendkanalen.

3 Likes

Du tror ikke på dead-cat opp til 93.50? Gikk en del i auksjonen i dag. Tror på videre opp i morgen. RSI vender også nesen opp :slight_smile:

Sakser denne fra DK på HO:

Sjansen for at NANO får innvilget Breakthrough Therapy Designation er det skrevet mye om. Kortversjonen er at Betalutin etter all sannsynlighet vil få dette privilegiumet innvilget.
Jeg tror en søknad kan være sendt. Resultatene til 15/40 er MER ENN gode nok for BTD, så jeg ser ikke hvorfor NANO skal vente med å søke.

Det kan også være en taktikk å få innvilget BTD basert på 15/40, for deretter å legge frem resultatene til 20/100, og få innvilget Accelerated Approval basert på de resultatene. (Et gjevere regulatorisk privilegium.).

Ved utgangen av 2H 2017 vil NANO rekruttere og behandle til/i FIRE kliniske studier, hvorav en i SISTE fase.

Betalutin in 3L FL, Betalutin in DLCBL, Betalutin®/rituximab combo in 2L FL, og Humaluin in NHL.

Aksjonærene i NANO har en meget spennende tid i vente.
Når man ser på tidslinjen er det ikke vanskelig å se for seg en partneravtale ila. sommeren.

2 Likes

Partneravtale ila sommeren, er piss. Jeg tørr å påstå at hele den posten er piss.

Nano selv har jo sagt at de i utgangspunktet ikke ønsker en partner, fordi de vil beholde verdiene i selskapet til glede for aksjonærene. Dette var også et av argumentene for emmisjonen.

Enig der. Jeg tror heller ikke på partneravtale. De andre momentene er nok ikke piss @Evilfreud.
At Nano skal i gang med fire kliniske studier i år er fakta. At de har søkt BTD er spekulasjon. Hvis det stemmer så kan den meldingen foreligge ila. sommerferien. Men som sagt, spekulasjon.

1 Like

De har vel ikke sagt at de ikke ønsker en partner. De har sagt at de har mulighet til å gå hele veien selv, men er samtidig åpen om den rette aktøren kommer på banen.
Samtidig så vil de nok ha data fra 20/100 før de eventuelt inngår noe diskusjoner med en mulig partner, så at det kommer nå i sommer tviler jeg på.

Det at de hentet inn penger til en bra kurs gjør at de både har muligheten til å sette i gang kommersialisering selv, samt at de har et sterkere forhandlingskort ved diskusjoner.

3 Likes

Er alt piss?

Skal ikke nano ha fire kliniske studier igang ila andre halvår?

Tror du ikke 15/40 resultatene er gode nok for å få breakthrough therapy designation?

Enig i at partneravtale er usannsynlig, men ikke umulig. Forventer det overhodet ikke.

Det går jo an å få inn en partner for for eks. comboen av Betalutin og Rituximab.

1 Like

For meg føles det som vedkommende prøver å pakke inn masse shady info med bittelitt fakta. For å så lage en post som virker megabull.

Jeg står fortsatt på det jeg har sagt hele veien, Nano er et long case. Det blir kjedelig og det blir ørkenvandring men gevinsten et par år frem er VELDIG stor. Forutsetningen da er at de ikke kjører partneravtale og tar alle produktene sine til markedet selv.

Posten er ment som et bullinnlegg - absolutt - men forutenom dette med partneravtale som jeg og de fleste andre er enige i at ikke kommer til å skje på lenge (om i det hele tatt) så ser jeg ikke hva som er shady i informasjonen?

Alle spekulerer jo. Samme hvilken aksje. Det at vedkommende spekulerer i at en BTD søknad er sendt, og argumenterer for dette synes jeg er helt legit. Pga. innsidekjøpet så TROR jeg ikke en BTD melding er like rundt hjørnet, men om den kommer f.eks i Juli / August så overrasker det meg ikke :slight_smile:

2 Likes

Jeg tror faktisk ikke de hadde turt å gjøre kjøp så tett opptill en evt melding ( Juli og august er tidlig).

Vel, jeg vet ikke hvordan børsreglene er, og hvor lang tid som regnes som innsideinfo ifht. meldeplikt?

Ska vi stenge på pluss idag igjen? :sunglasses:

1 Like

hadde vært helt topp :smiley:

1 Like

Men en eventuell innvilgelse av Breakthrough therapy designation vet jo ikke NANO at de får - selvom de har søkt.

Så hvilken innsideinformasjon sitter Costa med?
Han vet bare at de har søkt, noe markedet vet de skal…

2 Likes

OHS på gang her også @holmes ?

Tror ikke det er en OHS, men mulig dobbelbunn

Du får heller kjøpe deg inn i Nano @Evilfreud så slipper du å være så bitter, det føles bedre med Nano i portisen enn uten :wink:

Skal inn i Nano, på 60kr en gang i september :=)

1 Like

Godt du har humøret i behold da :joy:
Husk denne i september da, en av oss har egg i ansiktet da :grin:

1 Like