Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Du har jo tidligere sagt desember, men hvis ørkenvandring nå er 1 mnd som vi allerede er halvveis inne i (jfr dine innlegg over) så er jo det noe helt annet… :slight_smile:

Opp til Desember er verstefall. Så kan vi heller krangle om hvor lenge en ørkenvandring varer, mens poenget. Aksjen falt ned på 60 tallet står. Som var min påstand kunne skje om det kom en ørkenvandring.

Godt mulig det blir stille fra Nano en periode til. Men at kursen nå har snudd og at det blir dyrere å vente med å kjøpe aksjer er det ingen tvil om. Spørsmålet er hvor lenge den vil gå opp uten news. Ser ut som den har stabilisert seg her på midten av 70 tallet nå.

2 Likes

I mine øyne er poenget hvilke argumenter/premisser man legger til grunn for påstandene. Det var flere her som så muligheten for å se 60-tallet, meg selv inkludert…

Men var ingen som pratet om 60 tallet.

Noen som gidder å ta de 5000 aksjene på 75,00?

Joda… Både 50 og 60-tallet ble “snakket om”. Og du snakket også om 80 som nedre nivå. Bare å gå tilbake å ta en titt i emnet det…

Påstander krydrer forsåvidt forumet, men når det blir mange av dem i ulike retninger blir det alltid lett i ettertid å si hva var det jeg sa. For man treffer jo alltid med noe.

Derfor jeg som sagt synes argumentene for påstander er mest interessante og har etterlyst de fra deg når det gjelder Nano.

Vet ikke om vi kommer så mye lenger her…

1 Like

Tja når jeg som eneste nevnte at 60 tallet var en mulighet var det iallefall en sammlet Nano fangruppe som var sterkt imot til at dette kunne skje. Men alle kan jo hevde at de mente noe i ettertid. Jeg ser bare hva som ble nevnt i chatten. :wink:

Kursen har nå brutt 20-dagers snitt og ser ut som 78 skal testes (50-dagers). Glad jeg trakk salgsordren på 75 for å trade ned i APCL. Får bare holde hardt på aksjene nå :slight_smile:

3 Likes

…og når @Evilfreud har bestemt seg for at kun det som ble sagt i chatten er relevant, så er altså alt som ble skrevet i Nanotråden. Come on…:wink:

Altså, om du kan finne noen poster du selv har hatt i chatten eller i denne tråden hvor du sier vi skal ned til 60 når euforien herjet og kursen var på 90, . Så må du gjerne poste dem. Jeg sier bare at jeg aldri har sett noen andre nevne 60kr og når jeg selv nevnte det som en mulighet ble det stor oppstandelse i Nano heiaklubben og det var tilstander til lynsjestemning fordi dette skulle bare opp. En av de få som mente 60 tallet var en mulighet var @Hakon.

1 Like

Hæh jeg så siste kommentaren der :joy: Jeg fikk samme tyn når jeg spådde Funcom på lavt 3 tall mens den var godt over 4. I am spåmannen

3 Likes

Har sagt det jeg trenger… Folk for bedømme selv :slight_smile:

La oss ikke begynne med HO måter å prate til hverandre på da, folkens. Forøvrig en fin skvis idag, shortinndekning?

1 Like

Kanskje det er det som skjer? Stussa på hvor raskt det plutselig suste oppover.

Legger merke til at det er svært lavt volum som ser ut til å ligge bak oppgangen. Kniper vi for hardt på aksjene? :muscle:

Jeg selger ikke.

1 Like

Må nok et siffer til i aksjekursen før jeg selger en liten del av beholdningen min :slight_smile: Touchet 6% opp isted da, ikke godt å si hva det skyldes?

1 Like

Tviler på at det er shortinndekking. Det er nok bare at aksjen virker å ha brutt gjennom motstand på 76-77.

Shorten tror jeg ikke blir dekket inn med det første, da jeg regner med den ikke er spesifikt rettet mot Nano, men mot enten hele sektoren eller Oslo Børs, evt andre kriterier.

Mange sitter utenfor i og med at folk forventer en ørkenvandring.
Dette gjør nok at oppturen blir bratt når den først kommer.

4 Likes

Tilsvarende kursbevegelser har pleid å skje i NANO når macd gjør bullish kryss, så det er jo ikke sååå sjokkerende med en liten reaksjon opp heller.

2 Likes