breakout fra kileformasjon:
Gjenstår å se imorgen. Jeg vil bli overrasket om det ikke er det, et brått og ganske høyt hopp på tilsynelatende ingenting. Det er også svært dårlig med volum ganske høyt opp, så at det blir trykk er det ingen tvil om.
Apropos, ser at SSR har begynt å oppdatere posisjoner samme dag? Eller tar jeg feil her?
Jegvurderte kjapt om jegskulle selge, men det gikk litt fort…
MEN hva i h…!!!
Sist jeg sjekket lå kursen på 74.80. Tenkte: “OK, får vi brudd på 20 dagers nå er det breakout mot 78”. Og så sjekker jeg portisen nå og er +8.9% for dagen??
@Oilimp Yeeeha
(jeg trodde ikke disse dagene skulle komme så fort i Nano. Desverre for de som trodde vi skulle lenger ned så ser vi nok verken 50 eller 60 tallet på en stund! )
Ikke 8,4 men faktisk opp 9,84% i dag
Var over 10%, men litt ned på slutten. Er inne med en langsiktig plan, men det er bestandig godt med sånne her dager likevel!

Ja, her er det viktig å ikke trade seg bort! Kunne gått på en skikkelig smell i dag. Glad TA reddet meg 
Tror heller ikke set er shortinndekning. Forlite av aksjen er shortet til at det vil bli noen skvis. Er bare dager siden shorten ble økt.
Jeg gikk i fella jeg…
Solgte litt på 74,6 rundt lunsj. Heldigvis kjøpt på 69, men likevel hehe
Hvordan går kursen i morgen?
- Opp
- Ned
0 stemmegivere
Tror faktisk kursen går ned i morgen, derfor var jeg fristet til å selge i dag, hadde kjøpersiden vært større hadde jeg muligens lempet ut mine 2,5k…
Jeg har følelsen av at kursen vil fortsette videre opp mot motstand på 86,-.
Det har sittet maaange som skal inn når aksjen/kursen viser tegn til bunning.
Jeg tror mange småaksjonærer kan være av samme oppfatning, og at de dermed ikke selger i morgen.
Uansett, det har lite å si i det store bildet. Gøy å se hva folk tipper gjennom pollen.
Jeg setter første motstanden hakket lavere enn deg på 86, jeg ser den på 83-84:
Utrolig vanskelig å gjette kursen videre dag for dag, er så masse tradere. Håper å se noen ny aktør snart starte akkumulering, deilig å se at nye sterke fagfolk legges til teamet til NANO.
Her er den nye prosjektdirektøren som vi har ventet på:
https://www.linkedin.com/in/tanja-aarvak-0a846b7/

pent kryss i macd da, burde vel ha litt mer å gå på, men tør ikke tippe akkurat i morgen hvor kursen går.
Skal sies at volumet og kjøpspostene i dag er særdeles lite imponerende ift kursbevegelsen.
Ned pga lavt volum.
Vi kan jo sammenligne bevegelsene vi hadde sist MACD ga tilsvarende kurs. Likevel enig i at det er en del motstand på vei opp, og når volumet er fraværende såvel som nyheter kan man jo begynne å lure på hva som driver kursen opp 10% annet enn trading.
Blir spennende å se uansett. Er glad jeg ikke ble fristet slik @Aksjesnila ble 
Med 40 stemmegivere er det nøyaktig 50/50.
Litt morsomt.
Siden jeg tok gevinst, så skal vi ned i morgen.
Er det ikke ca 50/50 for at vi er i 500 om 2 år også?