Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

500 eller 4000 som noen sa på HO? :sweat_smile: ikke at jeg ville klagd da, planen er å sitte med størstedelen av aksjene til da :+1:

Ser Tixis på HO mener 700 for Betalutin 3FL @Superandreas. Jeg har spurt ham om en redegjørelse for en utregning som kan forsvare en slik prising for 3FL alene. Håper jo han har rett, men selv kommer jeg frem til det noe mer edruelige kursmålet som beskrevet lenger oppe i tråden.

(Vedkommende mener også man kan 3x dette for resten av pipe, noe som gir en kurs på 2100 kr aksjen … :grin: )

3 Likes

Traff bunn og topp ca midt i juli. Ikke like heldig i dag. Solgte meg ut på 76kr ca, så må nesten “håpe” den går ned igjen i morgen så jeg kommer meg på lasset før den skyter fart mot månen :stuck_out_tongue:

Ja, har sett det. Let me know hva han svarer (pm eller i denne tråden). 700 er kanskje noe man kan komme frem til hvis man regner 100% sannsynlighet for 100% markedsandel 3FL e.l.

For meg blir det utopisk å ikke regne inn risiko (er tross alt biotek vi snakker om her) + å tro at man skal feie alt annet av banen med en gang.

Når man gjør det samme for resten av pipen får man fort hinsides kurser. Det er en fin teoretisk øvelse, men lite forankret i virkeligheten…foreløpig :money_mouth:

2 Likes

Hvor mange tradere har nå solgt ettersom de forventet billigere inngang?
Jeg tror det er en del.

Kursen holder seg godt, og ser ikke bortfra økende kjøpspress utover dagen.

1 Like

Man må ha edruelighet i utregningene, ellers blir det bare haussing. Har sett 500 kr flere plasser, det ville gjort meg til en rikere mann hvertfall! :slight_smile:
Og det er sagt bare med 3FL, men lykkes de med Betalutin, noe som ser svært sannsynlig ut, så vil de ha mye større sjanse til å lykkes med Humatulin også ettersom jeg forstår. Humalutin vil kanskje være en kandidat for leukemi?

Der ser vi 82 på forholdvis høyt volum.

Det gikk fort.

Wow. Nå brøt vi gjennom motstand på 83 også. Hva skjer? Er det inndekning nå?

1 Like

RT 84,65

Jeg hadde tenkt å hive meg inn hvis kursen gikk opp gjennom gårsdagens slutt, men rakk ikke.

Deilig å se kursen stige da :slight_smile: Er godt oppe på 6-sifret papirgevinst nå (etter å tatt tap pga skatt og kjøpt meg opp senere da)
Lang horisont på investeringa som sagt, men gøy med blå dager likevel :wink:

Tror det er viktig å zoome litt ut. 85,- per aksje er fortsatt meget billig for NANO. Det faktum at aksjen har vært banket ufattelig hardt ned endrer ikke potensiale og verdivurdering. Jeg synes 85,- var billig i februar. Det er enda billigere nå.

1 Like

Lurte på å selge rundt 80 i dag også…det beste jeg kan gjøre er å være tålmodig…

1 Like

Absolutt. Jeg solgte litt for kona nå (ja, hele familien har en liten bit Nano :slight_smile: ) men tror ikke hun blir fornøyd når hun ser kursen er ca. 2.00 over det hun fikk for aksjene. Men gevinst er gevinst. Kjøper de nok tilbake igjen om den kommer ned igjen men synes det ser meget bra ut at motstandsnivåene forsvinner så fort? :wink:

God start her. Tenkte den ville havne omkring der vi var fra starten av på dagen til slutt. Får se hva det blir til. Uansett godt å se at den driver oppover igjen selv omjeg klarte å gjøre et lite salg dagen før oppgangen startet(noe jeg er verdensmester til å gjøre til tross for at jeg sjeldent gjør handler)

1 Like

Kom meg inn igjen på 80,50 i dag. Glad for det akkurat nå.

1 Like

Samtidig kan kursen gå veldig høyt på forventninger blant småaksjonærer. Jeg ser for meg en situasjon hvor Betalutin er godkjent og på markedet, 2L-kombinasjonen er til godkjenning hos FDA og Humalutin starter fase 2. I tillegg har vi DLBCL, nyheter om Leukemi-studiene osv.

Det jeg anser som sikkert er at det skal selges på forventningene til første Q-rapport med inntekter, siden disse garantert er lavere i starten enn hva småhyperne ser for seg. Jeg tenker langt frem nå.

Hvad siger TA kortsigtet?

Motstand ikke før 86 i mitt chart (50-dagers SMA).

Solgte 1000 på 83, har 1500 igjen

1 Like