Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Høyere omsetning enn gårsdagen, før 12.
Stenger vi over 81, 5 er jeg veldig fornøyd.

Da har jeg kjøpt 1025 nano til 81,7, så nå har jeg 2525 nano, er det innafor @Larsen :joy:

3 Likes

2525 hadde ødelagt for nattesøvnen min :stuck_out_tongue:

2 Likes

Har over 90% av pengene i Nano @Larsen. Husker du sa du ikke skulle selge noe Nano før 2019 @Duogdu - har Funcom feberen tatt deg?

2 Likes

Du kan aldri stole på meg @Nocturne :smile:
Det var nok sant når jeg sa det, men tidene forandrer seg. Jeg sitter med mine Nano nå. Men hadde Fun falt drastisk er det mulig at jeg hadde lempa ut Nano for å kjøpt dobbelt så mange tilbake i august :grinning:

1 Like

54% hadde rett, kursen gikk ned.
Godt sett (eller gjettet) :slight_smile:

Hehe, ser den. Man må jo holde på den eller de aksjene man ser størst potensiale i på den horisonten man har. Husker jeg riktig så hadde du også pen gevinst i Nano :slight_smile:

Solgte som sagt damas Nanoaksjer selv i dag på 82.50 og kjøpte Funcom. Mine egne Nanoaksjer står urørt :wink:

1 Like

Hadde vel snitttet meg opp til rundt 56, med dagens salg og kjøp så ser jeg ikke det lenger, men jeg ser verdien av hele porteføljen, og den er på vei opp.
Porteføjen er vel fortsatt ned ca 20% fra ath i vår, men fortsatt pen stigning fra 1/1, anslår ett sted mellom 30 og 40%, og det synes jeg er kjempebra på syv måneder…
Den store avkastningen gjenstår jo :grinning:

1 Like

Jeg fikk rett, men hadde allikevel feil. Kursen gikk ned, men ikke så mye som jeg trodde, og utviklingen i løpet av dagen var lenge veldig positiv. Da blir det vel ned i morgen også

1 Like

Kanskje jeg må prøve en trade i morgen også? Med litt tillegg så økte jeg med 1% flere aksjer i dag😀

1 Like

Interessant apropos jf. Algeta som ble diskutert lenger oppe:

Innlegg av: uredd1 (27.07.17 19:09 ), lest 430 ganger
Ticker: NANO
Bayer er fornøyd…
Omsetningsøkning på ca 30% fra samme kvartal i fjor:

“once again recorded substantial sales gains for our cancer drug Xofigo™, with business benefiting
from a successful market launch in Japan and growth in the United States and Europe”.

Bayer kjøpte som sagt Algeta for 17.6 mrd. kr. og Xofigo omsetter nå for 105 EUR i kvartalet. De bikker altså 4 mrd. kroner i omsetning for produktet i år. Dette tilsvarer mcap til Nano. Betalutin har større potensial enn Xofigo i følge mange av de lærde. Så da kan man jo begynne å tenke kursmål / salgspris om Nano lykkes slik Algeta gjorde :wink:

4 Likes

Gla jeg økte med 25 aksjer i dag, de blir snart verdt 40-50000😂

2 Likes

5000kr pr aksje… minst!

4 Likes

Er digg å vite at man ikke trenger å bekymre seg for penger i fremtiden. :slight_smile:

Edit:

Eller Follikulært lymfom, for den del! :soon:

2 Likes

10 Likes

1 Like

Ingenting er som en happybag med nanoaksjer og litt blomster i!

2 Likes

@pdx kan du banne @Savepig?:joy:

Bannet for bag holding, der har du en ekte biotekskjebne. :confused:

Surt at ikke 80 holdt i dag, men ganske brukbart volum til slutt.

1 Like