Min taktikk er som regel å gå ut på dagens low og inn 25 øre over denne. Jeg følger med, ser en bra trademulighet, moter meg opp i en halvtime, selger, ser at hele sentimentet har snudd og går inn igjen.
Må slutte med dette… 
Min taktikk er som regel å gå ut på dagens low og inn 25 øre over denne. Jeg følger med, ser en bra trademulighet, moter meg opp i en halvtime, selger, ser at hele sentimentet har snudd og går inn igjen.
Må slutte med dette… 
Litt det samme jeg bakset meg og, derfor jeg til slutt endte opp med å bare å gover i trofast hold and hope mode.
Da var gap’en tettet, klart for ny oppgang 
Jeg har prøvd meg noen ganger med en smart en, det har visst seg å stort sett gå ræva
Så min strategi nå er å sitte rolig. Ser ut som det lønner seg for meg 
Det var flere ting som tilsa at det var lurt å selge (litt) nå @Oilimp & @Fornybar. Man har aldri fasit selvfølgelig men jeg hadde en magefølelse og den var riktig denne gang. Som sagt er det ikke noe jeg er komfortabel med i denne aksjen, men faktisk har jeg til gode å bomme på trades i Nano, så jeg pusher kanskje lykken om jeg prøver meg fremover 
Foreløpig skal jeg kjøpe tilbake ned mot 86 kr tenker jeg.
Klare å selge på topp 92,95. Det er første gang 
Teste 80?
Tror ikke den skal så lavt. Volumet er lavt - noe som er bra når den korrigerer. Tror den vil etablere et høyere støttenivå. Rundt 85-86?
Ikke umulig. Jeg vurderer om ny inngang blir på 83 eller 85.
Ute på 91 og inne igjen nå resten av aksjene på 86.17 i snitt. Mulig den skal ned mot 85, men tør ikke ta sjansen.
Inne igjen på 85,4. Får se om 85 holder eller ikke.
Lagt inn på 85.05 - 90 stk bare. Får se om jeg får i det hele tatt. Ikke mye pengene å rutte med, men alle monner drar og hvertfall i en aksje med potensialet som NANO 
Kjøpt på 85.80 og 86.90. Store svingninger egentlig, men tror intradagsbunnen er satt. I allefall måten den reagerte opp på (litt dumt å hive seg med men alle kjøp under 91 er nå gevinstkjøp
)
Faen fuck jeg begynner å bli lei av volatiliteten i denne.
Håper dere fortsetter å fortelle om tradene dere gjør i NANO her på tråden. 
Det er ikke for å skryte, og man må også da være ærlig nok til å innrømme dårlige trades. På HO er det desverre lite rom for denslags. Sier du at du trader så får du høre at du er baisser og det som verre er… ikke sant @Fornybar ?
Jeg mente ikke at det var skryt, jeg ser heller muligheter for å lære. En dag lærer jeg meg å trykke på avtrekkeren tidligere, og å huske på resonneringen etterpå 
På HO er det helt ville tilstander for tider. Men uten moderasjon blir det vel sånn. I dag viste det seg at en av de som har skrevet mest der ikke visste hva predosering var og ikke trodde han på forklaringen han fikk heller. Jeg burde vel egentlig skjønt det og ikke begynt, men jeg har alltid lært mest av å forklare andre…
Det jeg tenker også. Man lærer mest av andre og se på resonneringen bak. Var ikke alene om å gjøre denne traden og RSI har nå slått til 4 av 4 ganger i Nano i år, så det er en viktig indikator å se på, sammen med volum og %-vis oppgang.