Presentasjonen fra Wedbush.
(som ventet) ingen ny info. Kun klipp og lim fra CITI-konferansen i juni. Hvis man skal begynne å spekulere på ekte HO-vis kan man undre seg om hvorfor de ikke inkluderte Humalutin i presentasjonen.
Jeg velger å tro at alt er i rute.
Slide 4 og 17 inkluderer Humalutin. Siden den er preklinisk er det begrenset relevans å ha med før de starter kliniske studier antar jeg.

Så er det jo en god del mer aksjer i Funcom enn i Nano også…
Hva har det med saken å gjøre? Er jo% som betyr noe ikke antall aksjer som er shorts
Jo ser den. Tenkte bare 1.5 mill. aksjer short i Funcom ikke ville utgjort % like mye som i Nano. Men var nok bare en brainfart før middag 
Husene som shorter jobber jo uansett med short i % ikke antallet aksjer 
Som jeg skrev i går ser jeg ikke det samme negative i TA som noen andre. Kursen har reagert opp fra 20-dagers glidende snitt 3x nå, og testet igjen dette nivået intradag i dag og reagerte rett opp. I tillegg har vi nå bullkryss på 20 gjennom 50-dagers og RSI trender opp. Ante en litt negativ retning i MACD i går, men denne viskes nå ut igjen pga. postivit moment opp.
På litt lengre sikt ser dette helt tydelig ut som en bunnformasjon for meg. Det er en dobbeltopp rundt 112-114 som må brytes for å nå de virkelig store nivåene, men det tror jeg kommer ila. året.
Kjøpte noen lodd til i dag @Aksjespesialist
Nå er jeg snart tom for penger (merk ordet snart).

Nei nei Noc, jeg så en Spesialist på Hegnar som sa den skulle ned på 30-tallet jo! Den skulle visst allerede være der sa han for noen uker siden.
Skal jeg selge alt eller? 
Synes vi skal holde oss for gode for å gi slike dommedagsprofeter fra den lokale fargehandleren på sørlandet for mye oppmerksomhet.
Jeg sitter relativt tungt inne i selskapet selv, og har selvfølgelig troa. Men jeg håper at selskapet kommer med litt mer konkret info på Q2-presentasjonen enn de gjorde på Q1, og at de ikke bare gjentar at alt er i rute.
De burde ta til seg markedets reaksjon etter Lugano.
Det å vise data for FL (follikulært lymfom) isolert er i og for seg greit, men det å rote sammen alle armer og doseringer gjør markedet usikker. De burde spesifisert data for 15/40 innen FL da dette er en aktuell dose til PARADIGME som de har en god del effektdata fra.
Nå tror jeg ikke at de endrer noe i presentasjoner for Q2, men jeg håper at de ihvertfall kan gi noe hint om hvordan videre fremdrift blir, i stedet for å hemmeligholde alt. Det skaper bare grobunn for spekulasjoner.
Vel, for meg som er all in i Nano langsiktig, så er jeg fornøyd hvis de sier at alt går meget bra og de er on track. Det er det viktigste på sikt. Kommer det noe mer er det bare en positiv bonus 

Edit: litt spesielt å se at når enkelte diskuterer andre biotek-selskaper så må de rakke ned på Nano og Pcib for å framsnakke Targovax. Jeg for min del håper alle lykkes. Vet ikke nok om de andre, men har stor tro på Nano da. Og får jeg 3 ganger dagens verdi i min Nanobunke, så er feriekåken betalt og jeg er happy 

Teknisk sett ser den svak ut. Det gjorde den når vi traff 53 intradag i fjor høst og.

Jammen hallo i luken, du av alle burde vite at biotech er en rollercoaster, hvor lenge satt du på Immune Pharma som vi skrev om i fjor? 
Kursen i NANO synker fordi den akkurat nå ikke akkumuleres i noen grad men derimot shortselges, om en eneste storfisk melder seg på som i fjor så er det off to the races på nytt.
RSI og stokastisk når straks et punkt der aksjen har bouncet før, som omtrent også sammenfaller med runde 75, men utover det er det vel SMA30 på 70ish som er neste:

Jadå tuller bare da vettuu. Immune pharma?
Var et selskap vi chattet om på shareville i fjor en gang husker jeg, du gikk inn på tross av høy risiko, jeg avsto. Siden har det gått rimelig rævva med kursen deres ihvertfall.
Ahh immune pharmaceuticals. Ja men den toppen solgte man jo med vinst. Hva som hender med kursen etter det er jo irrelevant. Vill folk sitte å eie høyrisiko selskaper lengre en nødvendig er jo deres problem. E.g folk som holder Targovax, PCI eller NANO trots kursfall på 30-40%. Personligen er jag glad i penger, beholder dem gjerne.
Att kursen i NANO svekker nå kan ju vise seg å være temporært. Kan stå mye høyere, eller lavere 3 mnd frem. Men vi har alle ulike strategier. Selv holder jag meg till mine 50 NOK jag skrev om i 2016. Frem till dess så holder jag meg unna. Samtidigt tror jag på selskapet lengre frem… men ikke nå.
Grunnen til at jeg ikke vil ha Nano nå er usikkerheten rundt emisjon i starten av 2018.