Så egentlig har kursmålet til Nano økt

Ja både pga kursen og siden de kom med 145 kr i fjor så har det vært en emisjon og desto flere aksjer. Flere aksjer men samme kursmål=økt i forhold til den forrige da vel?
Teknisk kan NANO gå to veier nå.
Alternativ 1: Flagpole formasjon med target 190 NOK
Alternativ 2: Bearish wedge med target 50-55 NOK
Blir spennende og følge med! Selv kjøper jag breakout ur formasjon på oppsiden eller ned mot 50-55, samme hva som kommer først.
Lurer på om ikke kursmålet på 145 kom i forbindelse med/etter at emisjonen var gjennomført. Ser sånn ut.
Legg på at det er deltakelse på to kliniske konferanser, samt oppstart av tre studier de neste tre månedene, så kan man jo vurdere hvilket scenario som er mest sannsynlig
Jag er objektiv til aksjen viser hvilken retning den skal, frem till dess holder jag meg unna.
Jeg er 99% (?)sikker på at det tekniske vil ikke styre kursen mest de neste 4 mnd, det vil det fundamentale gjøre. Mange nyheter på trappene, det forventes at de er gode- emisjon på 114 for 9 mnd siden ca. Spent på kursen når vi tenner det første adventslyset 

Det er kursen som avgjør det tekniske, så litt usikker på hva du mener.
Aha. Snakker litt rundt hverandre da 
er lite inne på det tekniske, jeg handler på fundamentale forhold. Og selvsagt tro, håp og kjærlighet da 

@babyrage er noen av oss her som ikke er sterk i TA. Blandede følelser til om jeg syns det er som å spå å kaffegrut, eller om det er litt som å høre folk prate kantonesisk.
Har litt tiltro til å holde ett blikk til RSI, og tegner trendlinjer i blandt for megselv, men gjør det ofte best på trading de dagene jeg ikke selger noen aksjer.
Har en traderkonto dog, og fundamental tilnærming for kort og lang sikt er viktig for meg for å vurdere trading. Var imponert over noen resultater du fikk på posten ‘traderhjørnet’ @babyrage! Tror @Oilimp er mer konservativ enn meg igjen her. 
Det har i NANO vært enorme muligheter til å tjene penger på å agere på TA, hvis man bare tør å gutse. Så man skal være veldig forsiktig med å avskrive det.
Jeg er ingen ekspert i TA, men har gjettet bevegelser riktig så ofte uten å gjøre trades at jeg griner store salte tårer av å tenke på det.

Har en anelse av at mange som tidligere har solgt seg ut og sitter på sidelinjen vil være gira på å kjøpe seg opp i NANO med den (potensielt) eksplosive cocktailen av news som vi VET kommer frem mot jul.
Så får enhver vurdere om vi skal lenger ned før raketten skyter ut på fundamentale forhold.
Om nyhetene er gode eller dårlige vites jo ikke, men det er vel all grunn til tro at dette går veien:)
Jag poster ikke på tekinvestor for å bashe aksjer og personer som tror og skriver om selskaper. For all del, jag håper vi gjør det bra alle sammen.
Min egen strategi er å stole på min erfarenhet fra medisin, forsking og teknisk analys, og applisere det til min investering. Jag tar aldrig till meg hva folk tenker, synes og ønsker å få ut fra å skrive på forum.
Jag har en egen strategi jag fulger till 100%, och den behandler meg meget godt. Frem till en aksje viser meg hvor den skal, er jag objektiv til aksjen.
Finner jag ett fundamentalt sterkt selskap, lik NANO, så kjøper jag om aksjen bryter opp, og jag kjøper rekylen visst aksjen bryter ned.
Eneste måten å bygge ett heftig kapital over tid er å spare på de penger du har. Det gir meg ingenting å handle en aksje på fundamenta og bli med aksjen ned -30% i kurs, da taper jag penger.
Husk, det finnes fler enn 1000 aksjer på markedet. Å gifte seg med en aksje som går ned 50% er ikke akkurat måten du vill bevege deg på visst din ønske er å tjene penger.
Hvor Nano er om 3 år, det spekulerer jag ikke om. Jag tenker kun på å tjene penger på markedet.
Baisse? Jag gav nettop en potensiell riktkurs på 190 kr. Ja, jag er meget bull til Targovax, men om vi bryter 19 kr så selger jag meg ut like snabbt som alt annet.
Av det jeg har lest av @babyrage så har han en nokså god treff % i aksjene han går inn i, og han har også bidratt til å belyse andre selskap jeg aldri ville hørt om ellers (typ: Hamlet). Jeg er enig i påstanden om at det er farlig å forelske seg i en aksje. Jeg har gjort den feilen før. Det er likevel vanskelig, synes jeg, å ikke forelske seg i et selskap som Nano. Sterk ledelse, god track record, leverer på alle punktene de sier de skal og forutenom et dårlig timet inside-salg og utsettelse av dosevalg fra H1 til H2, så finner jeg lite feil med selskapet. Alle vet at biotek er risiko, og at ting tar tid. Man må derfor velge sin strategi og holde seg til den, slik @babyrage har gjort.
Jeg har også min strategi med Nano. Det som forundrer meg er divergensen mellom det selskapet sier, og det kursen viser. Hvem har rett? Dette scenariet kan ikke vedvare, tror jeg, og som @marius86 skriver så tror jeg aksjen skal ganske langt opp før vi spiser julemiddag…

Jeg synes vi kan klare å holde en respektfull tone selv om vi ikke alltid er uenige, beskyldninger om baissing bare fordi noen har et mer kortsiktig traderperspektiv gir dårlig kvalitet på diskurs.
Alle vet jeg er superbull på nano, men jeg sitter og påpeker nøyaktig det samme tekniske bildet som babyrage.
Mitt perspektiv er at man har ikke tapt penger før man har realisert tapet. 
Er dette originalkommentaren din, som ble flagget?
Ja en nyttig diskusjon om forskjellige forhold er jo det som gjør forumet nyttig, noen tenker TA, noen fundamentale forhold, andre begge.
@slapps kan du svare på om det var den kommentaren jeg delte som du ble flagget på, og ikke noe annet som ble slettet?
Med tanke på inlegget som ble delt med Hugoil og hans mening om shorting i Nano. Kan noen bekrefte eller avkrefte at shorten må leveres in før 01.jan 2018?
Dette har jeg også lurt på.