Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

@sparkonge der har du. @Nocturne ser du noe nytt i den reportasjen?
Edit: var ikke noe spennende der vel.

Tror det er en god del spennende der, men koster 250$

Kan ikke tenke meg at de har noen info som ikke Nano har kommet ut med, men noe nyttig er det nok.

2 Likes

Har ikke fulgt med like mye på børs de siste to ukene pga. et hobbyprosjekt som har tatt all min ledige tid og tankevirksomhet. Kjekt da å være long i de aksjene jeg har hvor man ikke trenger å følge med så mye, bare vente noen måneder eller år og se portisen vokse. Kall det sparekonto og slapp av :slight_smile:

EDIT: Nano teknisk analyse på HO i dag.

Mulig konkurrentinfo?

Roche sin erstatning for Rituximab som er ute av patent. anti-Cd20 for 1L med bedre progression free survival enn Rituximab, og bedre QOL I følge de, men det virker som den har flere alvorlige bivirkninger.

Tipper Roche blir å kjøre hardt på å få den ut i markedet for å opprettholde sin posisjon. Ser vi her noe av det Costa Snakker Om? “We are making a lot of people very worried.” Hva skjer med Gazyva + chemo for alt etter 1L. hvis Betalutin+Rituximab blir en så stor hit som prekliniske forsøk indikerer?

1 Like

Ahhhhh, hadde ikke koblet at Genentech er eid av Roche! Har trodd de var en selvstendig aktør.

1 Like

Oppsummering av studiene av Gazyva:

1 Like

Ny hjemmeside:

1 Like

Sååå laaaavt voluuuuum.

2 Likes

Gidder du skru opp litt?

2 Likes

Finner dere alle presentasjonene?

Jeg finner ikke presentasjoner som er holdt på investor-konferanser, eks jefferies eller den de var på tidligere i august.

Ikke jeg heller. Kun CMD. Send en mail til IR så fikser de det nok.

Sender en mail.

Ville bare forsikre meg om at det ikke var jeg som var “blind”

1 Like

Det er godt å se 80 brytes på bruktbart volum

2 Likes

image
En meglerstatistikk jeg kan leve med

1 Like

Klarer liksom ikke å bli engasjert, føler den alltid faller tilbake igjen.

Men akkurat i øyeblikket har vi jo brutt en smule med “lower lows” patternet

Greit at den holder seg på 75-80 nå på lavt volum og uten nyheter da, istedet for å snuse på 60-tallet igjen. Selv om man er langsiktig så merker man det litt på humøret når det stiger kontra synker :grin::+1:

2 Likes

Jeg er heller ikke fryktelig engasjert (selvom det kanskje virket sånn).

Men hyggelig er det, og jeg liker måten MSI bare støvsuger på.

(Kanskje styret timet RSU meget godt)

1 Like